Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En kompis av meg møtte ei jente, og ba hun med på date. Til Paris.
TENK DET ❤️ Så koselig.

Kan vi ikke snakke litt om dates her, hva er en ideell date? Har dere blitt bedt på eller kjenner dere noen som har vært på noen spesielle dates?

Endret av Emblja
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min ideelle date er snart i havn :hjerter:. Hun skal bare smøre skia først, sa hun, og hun får saftige egg av meg når hun ankommer PåskeHytten :hjerter_rundt:

Anonymkode: 0a464...522

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det er en førstedate med en som jeg ikke kjenner så synes jeg det enkle er det beste. En kopp kaffe eller en øl (som av og til blir til flere) i en hyggelig bar eller kafé på kveldstid. Da blir man ikke stuck sammen i timesvis om det viser seg å være dårlig kjemi. Begge to har en lett "utvei", og kan komme seg hjem raskt om de ønsker det. Samtidig så er det fullt mulig å la daten vare i flere timer om det er ønskelig. 

Merker at jeg ofte er dårlig til å avslutte date nr. 1. Den varer ofte litt for lenge for min del, blir fort 3 - 5 timer rett og slett fordi man har mye å snakke om med en person man aldri har møtt før. For min del er den ideelle lengden egentlig 1 - 2 timer.

Anonymkode: df037...f22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:hjerter_rundt:

Anonymkode: 0a464...522

Skrevet

Min ideelle date: Fotballpub og United kamp med en United supporter, selvsagt! 🤗❤️

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis ok å be noen til Paris på date. Da skal du vite litt om personen du ber med. Jeg hadde tenkt at han ville prøvd å imponere for og kompensere for noe... Blir for voldsomt for meg. Hatt flere fine dater. Det kommer ikke så mye an på hva en gjør, men på hvordan en klaffer. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...