Gå til innhold

Postet to my haritage DNA tester samtidig, men kun er kom frem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg frustrert 😕 kjøpte myheritage DNA kit til meg og mannen. Tok testene, og sendte dem til laboratorier som ligger i Texas i USA. Begge ble postet samtidig i hver sin indetiske konvolutt. Begge med samme deklarering (DNA test) signert av meg. Men så fikk jeg post på onsdag om at mannens er kommet frem til my haritage. Men ikke mitt 😱

hva kan ha skjedd? Rart om tollen evt har stoppet den ene, og ikke den andre. Om tollen har tatt den til sides og tatt en skjekk. Hva skjer etterpå? Jeg er redd testen er tapt jeg. Dere er surt å ha kastet bort 800 kr som den kostet, om det bare blIr borte i systemet 

Videoannonse
Annonse
Gjest NotYou
Skrevet

Har du forsøkt å tatt kontakt over telefon med kontoret du har kjøpt testene i fra? Mulig andre har opplevd dette som de vet om. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er stor trafikk hos dem, så den ligger sikkert bare i kø. Den blir snart registrert.

Anonymkode: 118fe...c14

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor trafikk hos dem, så den ligger sikkert bare i kø. Den blir snart registrert.

Anonymkode: 118fe...c14

Håper det er det som har skjedd altså 😮 krysser fingrene 

Skrevet

Jeg kjenner noen som sendte inn samtidig, men de fikk svar med et par ukers mellomrom. Ta det med ro, sannsynligvis får du melding og at den er kommet frem i løpet av et par dager.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis spyttet innholder rester av narkotika, alkohol, medisiner eller vanlig tobakk så kan det bli stoppet av tollvesenet (mild tobakk går greit.) Det samme med sæd (uanstendig i Usa) så kvinner bør ikke ha utført blow job på fire døgn på forhånd. Det har jeg hørt. Vet ikke om alt er sant.

Anonymkode: ff4cf...46f

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis spyttet innholder rester av narkotika, alkohol, medisiner eller vanlig tobakk så kan det bli stoppet av tollvesenet (mild tobakk går greit.) Det samme med sæd (uanstendig i Usa) så kvinner bør ikke ha utført blow job på fire døgn på forhånd. Det har jeg hørt. Vet ikke om alt er sant.

Mener du seriøst at du tror at tollen analyserer en slik prøve for å stoppe den i tollen? 

Anonymkode: 9aaef...d56

AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2019 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Tollen stopper da ikke DNA prøver for å ta test av det 😂😂

Anonymkode: 87e9a...6fa

AnonymBruker
Skrevet

Vi postet også samtidig og mannens kom frem tidligere enn min. Men gikk bra :) Gi det litt tid.

Anonymkode: 49277...f91

AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2019 den 16.31, Cyndaquil skrev:

Nå er jeg frustrert 😕 kjøpte myheritage DNA kit til meg og mannen. Tok testene, og sendte dem til laboratorier som ligger i Texas i USA. Begge ble postet samtidig i hver sin indetiske konvolutt. Begge med samme deklarering (DNA test) signert av meg. Men så fikk jeg post på onsdag om at mannens er kommet frem til my haritage. Men ikke mitt 😱

hva kan ha skjedd? Rart om tollen evt har stoppet den ene, og ikke den andre. Om tollen har tatt den til sides og tatt en skjekk. Hva skjer etterpå? Jeg er redd testen er tapt jeg. Dere er surt å ha kastet bort 800 kr som den kostet, om det bare blIr borte i systemet 

Hvem har sendt det? Posten eller PostNord? Er det PostNord så kan det hende tingene er i Karasjokk. 

Anonymkode: 789c2...30f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det PostNord så kan det hende tingene er i Karasjokk. 

Anonymkode: 789c2...30f

🤣  De kan til og med få ting til å forsvinne PostNord. En hel PC forsvant i løse lufta. Karasjokk hadde da i det minste vært noe. 

My Heritage sine laboratorier synes å være noe massive og har "mye påtrykk".  Forskjellig ventetid på forskjellige folk. Din kommer seg nok frem og tilbake skal du se. 

Anonymkode: c35c8...209

Skrevet

Oppdatering:

fikk e-post i går om at testen min også var kommer frem 😄 hurra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...