Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om dere ønsker et bestemt kjønn? Jeg gjorde ikke det da jeg prøvde. Men ubevisst gjorde jeg kanskje det allikevel.

Anonymkode: c049c...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før vi fant ut at det ble en jente, omtalte vi fosteret/babyen alltid som "han". Men vi har ingen ønsker annet enn at babyen er frisk :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med første så trodde jeg at det ble en jente. Det ble en gutt. Nå som jeg allerede har en gutt tror jeg at den i magen også er en gutt:)

Anonymkode: e5ca0...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Da vi prøvde så vi bare for oss et barn.. kjønn falt meg ikke inn en gang i prøveperioden. Da OUL nærmet seg innså jeg at jeg hele tiden hadde sett for meg at det kom til å bli en gutt. Ikke at det betydde noe, men bildet i hodet mitt var bare av en liten gutt. Det viste seg å være en gutt og.. men jeg hadde absolutt ingen preferanser :) jeg gleder meg bare enormt over å få en liten baby som jeg og mannen har skapt og som jeg vil elske ubetinget!

Anonymkode: 2045c...acb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok et lite ønske om kjønn. Men jeg vekslet mellom å se for meg at barnet var gutt eller jente, og begge deler var fantastisk å tenke på. Og jeg elsket barnet ubetinget før vi fikk vite kjønn, så det spilte egentlig ingen rolle. 

Anonymkode: 9fcb7...80e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg ei jente, men omtaler den i magen som «han». Så er visst ikke enig med meg selv 😂 Det viktigste er jo at alt er bra med den lille. 

Anonymkode: 5b7c5...5dd

Skrevet

Med førstemann så jeg for meg at det var gutt, og det var det. Når vi nå prøver igjen, hadde det vært litt koselig med en jente. Litt for å ha en av hver, men også fordi etter at min mor døde er min nærmeste «blodfamilie» utelukkende menn. Hadde vært kjekt å ha en på mitt lag 😅 Men blir det en gutt er han akkurat like velkommen 💕

AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt og ser for meg en gutt til 😊

Anonymkode: 12a1f...314

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen spesielle ønsker, MEN når jeg dagdrømmer og drømmer om natta om hvordan livet blir etter babyen er født så ser jeg bare en guttebaby. 

Anonymkode: 7c519...123

AnonymBruker
Skrevet

Har en jente fra før og hadde en følelse på det ganske tidlig. Er gravid med nr 2 nå og har følelse på gutt.

Men nei, har aldri hatt noe spesielt ønske om kjønn. Vi er overlykkelige bare for å få barn! 

Anonymkode: db362...c67

Skrevet

Har to gutter og ei jente fra før og ser for meg gutt nå.

AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt fra før, og venter jente nå. Har alltid sett for meg å være mamma til en storebror og lillesøster(e), så sånn sett har jeg være heldig med at babyene har kommet i den rekkefølgen jeg så for meg. 

Anonymkode: e5a3c...19e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...