Gå til innhold

Vanlig Coca Cola og Coca Cola Light

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner dere forskjell på Coca Cola og Coca Cola Light? Det gjør nemlig ikke jeg :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jupp, det er en vesentlig forskjell. Jeg kjenner til og med forskjell på plastflaske,glassflaske og bokscola jeg :roll:

Men nå drikker jeg aldri brus annet enn kanskje på lørdager ;)

Skrevet

Det er STOR FORSKJELL! Var avhengig av cola en stund og da fant en fint ut av sånt ja. Stor forskjell på plastflaske, glassflaske og boks som Alwa skrev også ja.

Skrevet

jepp kjenner forskjell, liker ikke light..

Skrevet
Jupp' date=' det er en vesentlig forskjell. Jeg kjenner til og med forskjell på plastflaske,glassflaske og bokscola jeg[/quote']

Samme her

Skrevet

Ja, det er stor forskjell på cola og cola light. Jeg liker cola best, men den er jo stappfull av tomme kalorier og sukker og kullsyre som ødelegger tennene, så det drikker jeg sjeldent. Har lært meg å like cola light. Drikker stort sett bare brus i helgene eller spesielle anledninger. Vann er veldig godt. :wink:

Skrevet

Jeg kjenner også forskjell. Liker ikke light-brus. Drikker i utgangspunktet svært sjelden brus.

Skrevet

Kjenner stor forskjell. Liker ikke vanlig, den har en ekkel ettersmak..

Skrevet
Kjenner stor forskjell. Liker ikke vanlig, den har en ekkel ettersmak..

Enig. Er ikke no spes fan av cola light heller, foretrekker pepsi max og tab x-tra.

Skrevet

Stor forskjell på cola og cola light... Drikker mest light brus selv, er blitt veldig avhengig av fanta free for tiden! :-)

Gjest Formosiss
Skrevet

Drikker sjeldent brus, siden jeg ikke tåler kullsyre, men de ganger jeg gjør det drikker jeg aldri Cola e.l. Dog, jeg kjenner forskjell på light og ikke-light.

Skrevet

Kjenner veldig godt forskjellen. Liker bare vanlig coca cola, og helst på glassflaske. Liker ikke Pepsi (har blindtestet) og ihvertfall ikke sånn cola som består av pulver og vann. Men drikker bare brus av og til i helgene...

Piglet

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg også kjenner stor forskjell, drikker ikke Cola light. Får bare vondt i magen av den.

Er avhengig av Cola jeg, aner ikke hvordan jeg skal klare å slutte å drikke dette. Får hodepine, blir slapp og sur dersom jeg ikke drikker det en dag... :roll: :-?

Gjest Formosiss
Skrevet
Er avhengig av Cola jeg, aner ikke hvordan jeg skal klare å slutte å drikke dette. Får hodepine, blir slapp og sur dersom jeg ikke drikker det en dag... :roll:  :-?

Kjæresten min som drakk 2 - 2.5 liter cola hver dag før i tiden, begynte å trappe ned ved å drikke det bare i helger og så kuttet han helt ut. Han har ikke drukket cola sinde Juli 2003. :-)

Skrevet

Jeg lukter forskjell!

Gjest Ninakanin
Skrevet

lukter og smaker forskjell! Og merker forskjell på hyper-effekt.

Ninakanin på cola= MOAHAHAHAAAA!! PSYCHO!!

Ninakanin på colalight= normal-psycho

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har ingen problem med å kjenne forskjell på cola og cola light, hverken på lukt eller smak.

Skrevet

Jovisst kjenner man forskjell. Stor forskjell også.

Jeg liker ikke Coca Cola så veldig godt, drikker den svært sjelden. Men jeg er avhengig av Cola Light.

Har vært flink en stund nå og ikke drukket det annet enn i helgene, men det er fort gjort å skeie ut. Er rett og slett avhengig - for meg så kan et glass Cola Light være som en skikkelig kald pils på den varmeste sommerdag :wink:

Gjest Violetta
Skrevet
lukter og smaker forskjell! Og merker forskjell på hyper-effekt.  

Ninakanin på cola= MOAHAHAHAAAA!! PSYCHO!!

Ninakanin på colalight= normal-psycho

:ler::ler::ler:

Skrevet

Kjenner godt forskjell!!!

Cola Light smaker som Pepsi!

Drikker kun vanlig Coca Cola...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...