Gå til innhold

Hvordan er Holly&Whytte i størrelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvordan de korte cardiganene er i størrelsen. Eller genserne? Det er det merket som selges på Lindex om noen lurer.

Bruker vanligvis str. s, xs eller 36, men i en Holly&Whytte genser jeg har fra før er i str. M og den er liten, vet ikke om de har endret det eller om genseren skal være liten. 

:klo:

Anonymkode: cde18...c11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan de korte cardiganene er i størrelsen. Eller genserne? Det er det merket som selges på Lindex om noen lurer.

Bruker vanligvis str. s, xs eller 36, men i en Holly&Whytte genser jeg har fra før er i str. M og den er liten, vet ikke om de har endret det eller om genseren skal være liten. 

:klo:

Holly&Whyte*😅

Skrevet

Synes de er riktige i størrelsen, men det hender at noen plagg kan være litt store/for små i størrelsene.

AnonymBruker
Skrevet

Mens jeg syns de er store i størrelsen.

Anonymkode: c5719...0e3

AnonymBruker
Skrevet

Når vi tre har så ulik erfaring må de da varierer veldig i størrelsen?:vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Store

Anonymkode: 65b28...5d7

AnonymBruker
Skrevet

Synes de er små

Anonymkode: d0d65...978

AnonymBruker
Skrevet

Store.

Anonymkode: 00324...b54

Skrevet

Det jeg har derfra er helt normalt i størrelse. Men sånt syns jeg nesten er umulig uansett. Jeg har bukser fra lindex i to ulike størrelser, men når man måler de i livet er de helt like i omkretsen. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg får dra i butikken å prøve noe fra merket😅Akkurat det jeg skal ha er utsolgt der, men tar å prøver en annen genser fra samme merke.

AnonymBruker
Skrevet

Normal i 90%av tilfellene, stor i de ti andre. 

Anonymkode: 3998f...952

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var å prøvde litt i butikken i dag, genserne var STORE i størrelsen, men cardiganene var små. Merkelig opplegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...