Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så heldig å få være med å skrive på en bok som skal gis ut om 2 år. Jeg har selvsagt ingen erfaring med dette utover alademisk skriving i studiet. Er også derfor jeg er spurt; jeg skrev master innen et tema få har skrevet i Norge med toppkarakter. 

De ønsker snarest en prosatekst om meg. Bakgrunn, nåværende stilling og annet arbeid innenfor tema. 

Hvordan kan jeg best presentere meg selv når jeg ikke har noe tidligere å vise innenfor feltet. Dette skal stå sammen med anerkjente professorer og jeg blir «liten» i forhold til dem. De jobber samtlige innenfor feltet, mens jeg jobber som lærer. 

Anonymkode: 40b90...ba9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem, alle må begynne et sted. Jeg bidro nettopp i en bok hvor jeg var den eneste som ikke hadde annen info enn fødselsår og bosted. Alle de andre var så meritterte. Først var jeg litt flau, men deretter skjerpet jeg meg og innså at jeg heller burde være stolt av meg selv. Og det bør du også. Du er med på grunn av evnene dine, ikke ditt navn eller din status. 

Anonymkode: 0465a...0a4

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem, alle må begynne et sted. Jeg bidro nettopp i en bok hvor jeg var den eneste som ikke hadde annen info enn fødselsår og bosted. Alle de andre var så meritterte. Først var jeg litt flau, men deretter skjerpet jeg meg og innså at jeg heller burde være stolt av meg selv. Og det bør du også. Du er med på grunn av evnene dine, ikke ditt navn eller din status. 

Anonymkode: 0465a...0a4

Takk.  Det flles litt godt at noen andre har vært i samme situasjon. Jeg får prøve å skrive ned noen setninger om meg selv. 

Anonymkode: 40b90...ba9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...