Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Noen som har tips til en bra og rimelig øyekrem?
Gjest hjalmarlover Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Vitamin E-øyenkremen fra Body Shop. Hva skal den "gjøre?" Bruker selv bare dagkremen min også som øyekrem jeg! Men så er jeg bare 20 år,så trenger kanskje ikke så mye mer helt enda....
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 Den gir rett og slett fuktighet og pleie til den tynne huden rundt øynene. Øyenkremer er lettere enn normale dagkremer, slik at man unngår eventuelle poser under øynene.
Gjest Mia29 Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 eller er det bare noe man selger for å tjene mer penger...?
Cupcake Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 Anbefaler også Vitamin E øyekremen til Body Shop. Den er veldig fin, og koster ca. 109,- Var veldig tørr rundt/over øynene, og ble helt fin etter at jeg begynte å bruke den. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #8 Skrevet 22. april 2005 Anbefaler også Vitamin E øyekremen til Body Shop. Den er veldig fin' date=' og koster ca. 109,- Var veldig tørr rundt/over øynene, og ble helt fin etter at jeg begynte å bruke den. :-)[/quote'] Da skal jeg kjøpe den i morgen:)takk for tipset. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå