Gå til innhold

Sliter med kåthet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp meg, jeg sliter med å være kåt, når det passer som minst, for eksempel kan jeg bli kåt midt i klasserommet, det bare begynner å kribble i underlivet, og jeg får ikke gjort noe med det. Råd? 

J19

Anonymkode: b1de8...3c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp meg, jeg sliter med å være kåt, når det passer som minst, for eksempel kan jeg bli kåt midt i klasserommet, det bare begynner å kribble i underlivet, og jeg får ikke gjort noe med det. Råd? 

J19

Onaner så mye som mulig. Overalt. 

Anonymkode: 2a803...d6a

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

J19

Hva tenker du på når du blir kåt...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Master1 skrev:

Hva tenker du på når du blir kåt...

Ikke noe egentlig.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke noe egentlig.

noen tanker svirrer nok i underbevistheten......

Skrevet

Onanerer du? Hvis ikke bør du begynne. :) Men ikke over alt. Hjemme er bra nok til du lærer å kontrollere det. Når du blir trygg på seg selv og finner din egen teknikk, kan dette gjøres der du trenger, når du trenger. :) 

• Liker 1
Skrevet

En seksuelt bevistt kvinne kan komme nær sagt hvor hun vil...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Tigertone skrev:

Onanerer du? Hvis ikke bør du begynne. :) Men ikke over alt. Hjemme er bra nok til du lærer å kontrollere det. Når du blir trygg på seg selv og finner din egen teknikk, kan dette gjøres der du trenger, når du trenger. :) 

Nei, har aldri onanert. Har oppvokst med at det er synd. (jehovas vitne foreldre)

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Onaner så mye som mulig. Overalt. 

Anonymkode: 2a803...d6a

I klasserommet også? 

Anonymkode: e6095...30c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har aldri onanert. Har oppvokst med at det er synd. (jehovas vitne foreldre)

Skjønner da at det kan være mange tanker om dette hos deg. Religion er ofte roten til mye vondt når det kommer til kropp og sex. Å onanere er absolutt ikke syndig, det er helt fantastisk. :) Om du syns det er ubehagelig å ta på deg selv, kan det være en løsning å kjøpe en liten vibrator. Da får du litt "avstand" til det, og det blir for mange den avstanden som trengs for å greie å gjøre det. Så tenk at du er ikke dine foreldre, og du er fri til å gjøre som du vil. Onanering er det mest naturlige i verden, likestilt med sex med partner. :) 

• Liker 1
Skrevet

Er helt normalt å bli kåt litt over alt. Jeg blir det særlig i forelesninger, tror det er fordi jeg kjeder meg. Ikke så mye annet å gjøre med det enn å prøve å følge med så godt en kan på forelesningen, kanskje kle av ett plagg hvis det er mulig (blir selv fortere kåt når jeg er varm), gå seg en tur i pausen for å få noe annet å tenke på eller noe sånt. Også prøver jeg å få ut det som må ut når jeg er hjemme igjen.

Men skjønner det er ekstra vanskelig for deg hvis du ikke en gang onanerer.

AnonymBruker
Skrevet

Den som sliter med kåthet,  er heldig. Den som sliter med sult, har et virkelig problem.  😈

Anonymkode: e6095...30c

AnonymBruker
Skrevet

En psykolog jeg hadde sa en gang at skam kunne gjøre større skade på et menneske enn det å ha drept noen. Jeg sleit med samme skam som deg (lestadianere) og han psykologen hadde vært psykolog for styrker i Afghanistan. Så jeg tror han. Det var verdt jobben da, å jobbe med skammen, få bort den følelsen av at noen så på meg, som feks en dømmende Gud. Det var bare i hodet mitt, men vanskelig til å begynne med. Religion er skadelig som fy, og innerst inne vet du det. De er bare de svake som ikke evner å styre seg selv som tyr til enklere ritualer for å oppnå en aksept av en Gud. Sannheten er at du og sjela di, og sinnet ditt, er sjef over deg og din kropp. Bare du, andre mennesker og naturlige ting som vær og vind, kan forandre din skjebne. Så onaner. Ta tilbake friheten din, bli kvitt det lureriet du har blitt påtvunget for at du skal kunne kontrolleres, la hva enn av makter som ser deg gjøre det se deg, for det er bare et avansert bilde i hodet ditt. 

Anonymkode: 33433...87a

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt for de fleste. Enten følger fantasier (meg) eller det bare kribler og verker i underlivet. Er en del av det å være ung, generelt, men du kan ikke unngå å onanere. Det er ingen synd. Ingenting av det som tilhører livet, og som ikke skader andre og deg selv, er synd. Husk det :)

Anonymkode: ecf9a...b6d

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...