AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Deler hybel med venninne pga studier.Vi har hver vårt soverom som ligger vegg i vegg og so umulig kan være isolert da man hører omtrent alt som foregår.PGA dette har jeg slutta å onnanere på rommet men heller gjør det i dusjen så ingen skal høre. Men så har det seg at venninna mi har type som kommer på besøk nesten hver helg og da går det en smule hett for seg der inne. Jeg hører ganske tydelig hva de sier og ikke minst hva de gjør da begge er ganske høylydt av seg.Jeg putter musikk i ørene for å dempe lyden fra dem og det funker på ett vis men så blir jeg nyskjerrig og hører på dem igjen. Skal ikke stikke under en stol at å høre dem tenner meg noe voldsomt og har fått meg til å onnanere flere ganger, ganske kleint når det jo er venninna mi som holder på men følelsen kan ikke styres. Har aldri tatt det opp med henne men føler no at tiden er inne for å si ifra men hva sier jeg??? Vil jo ikke nekte dem heller men alt blir så vanskelig, noen råd?? #sjukepleierstudenten Anonymkode: 41527...401
Tigertone Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Jeg ville tatt det opp med henne på en ordentlig måte, og fortalt at du har prøvd en stund for å se hvordan det fungerer, men at du nå har kommet frem til at dette ikke går lenger. Du har lov til å si at de må dempe seg, eller rett og slett være med ham om de vil være høylytte.
Master1 Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 8 minutter siden, Tigertone skrev: Jeg ville tatt det opp med henne på en ordentlig måte, og fortalt at du har prøvd en stund for å se hvordan det fungerer, men at du nå har kommet frem til at dette ikke går lenger. Du har lov til å si at de må dempe seg, eller rett og slett være med ham om de vil være høylytte. Det ser jeg for meg er litt slitsomt ja.... men, enig med deg.....
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 16 minutter siden, Tigertone skrev: Jeg ville tatt det opp med henne på en ordentlig måte, og fortalt at du har prøvd en stund for å se hvordan det fungerer, men at du nå har kommet frem til at dette ikke går lenger. Du har lov til å si at de må dempe seg, eller rett og slett være med ham om de vil være høylytte. Jeg får ta mot til meg og gi beskjed. Nå har dem nettopp våkna og holder på igjen. Jeg er på kjøkkenet og hører alt som om dem var ved siden av meg. Må le litt også.....trekk deg ut når du kommer sier hu gjentatte ganger nå. Holder på å bli sprø,haha Anonymkode: 41527...401
Tigertone Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ta mot til meg og gi beskjed. Nå har dem nettopp våkna og holder på igjen. Jeg er på kjøkkenet og hører alt som om dem var ved siden av meg. Må le litt også.....trekk deg ut når du kommer sier hu gjentatte ganger nå. Holder på å bli sprø,haha Anonymkode: 41527...401 Skjønner det blir voldsomt å forholde seg til. Si fra på en saklig måte, så kommer du langt. Om hun blir furten/irritert eller lignende må du bare tenke at du har faktisk rett til å slappe av i ditt eget hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 Si ifra om at det er litt lytt der, og om de ikke kan prøve å holde lydnivået litt nede. Anonymkode: 47853...7aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå