AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Jeg har tydeligvis hatt litt for mye sex, og som ender med at jeg får veldig vondt nedentil. Tror dette kan ha noe med å gjøre at jeg vanligvis ikke har så mye sex, og når jeg først har sex(ofte i fylla) så varer det ganske lenge siden ingen av oss klarer å komme i fylla. Men denne gangen har jeg fått et sår rett nedenfor skjedeinngangen. Måtte ta bilde av det for å se nærmere på det, og da er det liksom hud som løsner, og det er veldig rødt. Er det noen som vet hva dette kan være? Eventuelt noen tips for å få det bedre så fort som mulig? Anonymkode: 592f5...098
Million Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 (endret) Det er jo rett og slett gnagsår. Det må bare gro, det tar den tiden det tar, og i mellomtiden må du bare unngå å få noe inn der. Ikke ha sex. La det være i fred, ikke pirk og ta på det. Og neste gang du har sex, bør du sørge for å enten være skikkelig våt fra naturens side (naturens glidemiddel) eller bruke glidemiddel fra flaske. Da unngår du gnagsår. Slimhinner i kroppen vår pleier å gro veldig raskt, så det tar forhåpentligvis ikke mange dagene før du føler deg bedre. Er det vondt får du ta noen Paracet så lenge. Endret 9. mars 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Hvis det er en rift, kan du ta litt aloe vera på og det løser seg. Er det derimot en kjønnssykdom, må du få det fiksa på klinikk. Anonymkode: 83a1c...da3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Takk for svar begge to Tror nok ikke det er en kjønnsykdom, men mer et slags gangsår som Million sier. Er heldigvis ikke vondt hele tiden, men kjenner det om jeg tar på det eller når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Får bare prøve å la det vær ei fred! Anonymkode: 592f5...098
Tigertone Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 Det er helt vanlig ved langvarig penetrering. Særlig om man har drukket alkohol blir dette et problem da kroppen din ikke produserer nok væske til å smøre skikkelig. Om du bruker glidemiddel i fremtiden vil dette unngås. Men ikke ha samleie så lenge du har såret. La det gro helt før du har sex igjen. Dette gjelder også oralsex da bakterier fra hans munn kan skape en infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå