Fakse Skrevet 26. august 2002 #1 Skrevet 26. august 2002 Nå trenger jeg virkelig hjelp jenter, for nå begynner jeg å bli desperat. Husker at jeg leste et innlegg her på KG med teksten til en litt uvanlig men veldig vakkre ringseremoni, men nå klarer jeg over hode ikke å finne innlegget.... Er det noen andre som skjønner hvilket innlegg jeg mener, eller kanskje har teksten på en vakker ringseremoni? Vær så snill å hjepe meg før jeg blir tullerusk
Gjest Solskinn Skrevet 26. august 2002 #2 Skrevet 26. august 2002 Hei Ragnhild! Jeg regner med det er denne du sikter til, jeg skrev den engang ned på en lapp! NN, ringen jeg setter på din finger skal väre ett symbol på vårt ekteskap, på vårt samhold og vår kjärlighet. Med at jeg er skal jeg äre deg og alt jeg har skal jeg dele med deg. Håper alt går bra med planleggingen og vielsen, jeg pröver å fölge med på hva som skjer med deg! Lykke til, i alle fall!!
Fakse Skrevet 26. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2002 Takk skal du ha, tror også at det var disse ordene jeg siktet til (men min hukommelse er ganske hullete på dette punktet). Vi skal som du kanskje husker ha en humanetisk vielse, men siden humanetisk forbund ikke har fått vigselsrett enda må vi en kjapp tur til byfogden dagen før og ordne papirarbeidet. Vår ide er å utvide denne ringseremonien, slik at vi lover hverandre livslang troskap i det vi bytter ringer. For oss er det våre løfter til hverandre som er det aller viktigeste med bryllupet, og dermed får vi like vel gitt hverandre dette viktige løftet under vielsesseremonien på lørdagen. Da betyr det ikke så mye at dommeren ikke tar seg bryet med å somle seg ut av kontoret sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå