Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #21 Del Skrevet 8. mars 2002 For meg spiller det ingen rolle hvem som blir avfotografert med kjolene, det er kjolene jeg vil se på...ikke modellen! For min del kan gjerne Gro Harlem Bruntland stille opp i et sånt blad, kjolen vil jo fortsatt være den samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 8. mars 2002 #22 Del Skrevet 8. mars 2002 Helt enig med deg, du siste anonyme Det er vel heeeeelt uvesentlig om man synes Anette Young egner seg som hvit brud sålenge kjolene og bildene er fine! _________________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-08 14:34 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 8. mars 2002 #23 Del Skrevet 8. mars 2002 Å kritisere bladet fordi de bruker en modell som har hatt sex og derfor ikke kan være hvit brud... Er ikke det litt søkt? Er vel ytterst få her som ikke har hatt sex, så det må bli dårlig med hvite bruder... Har eller ikke sett bladet, men internettsiden var en stor skuffelse, kommer neppe til å kjøpe det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #24 Del Skrevet 8. mars 2002 Du må ha vært på bryllupsmagasinet sine inernettsider.prøv å gå på http://www.dbas.no syntes internettsidene til Ditt Bryllup var kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 8. mars 2002 #25 Del Skrevet 8. mars 2002 Nei, det var den siden. Syns fortsatt den er dårlig. Altfor overfladisk, lite bilder av kjoler, frisyrer og sånt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #26 Del Skrevet 8. mars 2002 Smaken er som baken. Jeg synes ihvertfall det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 8. mars 2002 #27 Del Skrevet 8. mars 2002 Kjøpte bladet i dag og ble skikkelig skuffet! Veldig enig i at bildene av brudekjolene er for dårlig. jeg vil se hele kjoler, ikke bare deler av dem! Og når brudene blir fotografert i biler og hengekøyer, da får man desverre ikke sett hele kjolen. I tillegg synes jeg det er altfor mye reklame. Naturlig nok må et blad ha en del reklame, men det fantes jo knapt reportasjer. Bladde igjennom hele bladet på 5 min og da følte jeg faktisk at jeg hadde fått lest og skummet gjennom det jeg syntes var interessant. Veldig skuffende var iallfall innholdet i bladet og jeg føler at jeg ikke fikk stort ut av de 60 kr bladet kostet! Det eneste jeg synes var bra er at det var tilpasset geografisk i Norge slik at reklamen var for steder i nærheten av meg. Et pluss for akkurat det! Men konklusjonen: er man ute etter tips til kjoler, så velg et annet blad. Dette er bladet for de som ønsker noe ekstra å kikke i, men ikke få noe særlig tips. Jeg kommer iallfall ikke til å kjøpe bladet igjen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå