Gå til innhold

Ditt Bryllup- 2002

Gjest Sunflower

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower

Ville bare kommentere den nye utgaven av Ditt Bryllup. Jeg ble kjempeskuffet, jeg! Faktisk ett av de dårligste bryllupsmagasin jeg har lest hittil!

For det første ga magasinet lite inspirasjon, det er jo helt umulig å gjøre seg opp en mening om hvordan brudekjolene virkelig er, når alt du ser er en liten flik av kjolene, f. eks. der "bruden" kjører bil. Og klærne for brudgom og gjester; greit at det skal være kult og trendy, men etter min smak var det virkelig bare grusomme klær!

For det annet; se på modellene; sure, hengslete jenter som ikke engang prøver å bære kjolene med den verdighet de fortjener! Hva med å friske opp med smil, slør, kanskje de også kunne holde noen brudebuketter også, for å få frem helheten!

For det tredje; Se på bakgrunnen på en del av bildene, grå/svarte vegger som gir et dystert og kjedelig preg, milevis fra den glede og friskhet som burde prege et bryllupsmagasin!

jeg er mer den klassiske typen, så kanskje det er derfor bladet ikke falt i smak med alt sitt "trendye og hypermoderne" innhold. Mitt inntrykk er at bladets hovedfunksjon er at fotografene skal vise seg frem, og komme med kunstneriske sprell, ikke å gi inspirasjon til klær, blomster, skikkelige borddekkinger etc. Vel, det var min mening. Andre synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har lett fælt etter dette bladet, men jeg skal jammen revurdere kjøpet når jeg finner det.

Hvor mye koster det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower

Det koster 59,50 så du blir jo ikke akkurat ruinert av å kjøpe det.

Jeg fant bladet på en litt større Narvesen- kiosk i Oslo (Den ved Continental hotell). Narvesen i Byporten har også bladet. Narvesen ved Nationaltesateret var utsolgt da jeg var innom der i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var så ille jeg.

Sitter med det her nå.

De har delt opp annonsører slik at jeg i dag både har funnet gullsmed som lager gifte ringer og tar imot byttegull, samt bestilt time til hudpleie icon_smile.gif

Var om litt forskjellige temabryllup, type Moulin Rouge/ Bunad/ 70talls osv.

Litt for alle syns nå jeg.

Savner dog, Lage/gjøre selv reportasjer og artikler om hvordan gjøre et bryllup rimeligere.

Og syns det er litt voldsomt med reklame.

Men kr. 59.50 for 258 sider brudemagasin så tåler jeg litt ekstra icon_smile.gif

Koste meg iallfall i noen timer med det. Må jo da si at Amelia (svensk) og InStyle Wedding er større favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower

Enig med Blomst at Amelia og Instylewedding er mye bedre. I tilegg synes jeg Allt om bröllop er veldig bra, og det britiske bladet You and Your Wedding. Her er det masse reportasjer, real- life brylluper, og ellers mange flotte bilder og mye inspirasjon. Helt etter min smak!

Er imidlertid enig at bryllupsplanleggeren i Ditt Bryllup er kjekk for den som er ute etter info om festlokaler, ringer, kaker, klær etc. Det skal redaksjonen ha!

Uansett: Kjekt at vi har ulik smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er greitt de har oversikt over leverandører, men for meg som skal ha bryllup på en annen kant av landet enn Østlandet føler jeg at jeg faktisk klarer meg bedre uten. De har jo nesten ingen forhandler oversikt enn her icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mailet dem i vinter for å høre når dette nummeret kom, da fikk jeg beskjed om mars + at jeg fikk tilsendt forrige nummer.

I det nummeret var det kun forhandleroversikt for Hordaland, så de har vel tilpasset bladene til der de blir solgt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Dødsdårlig!

Jeg ble også oppgitt av at man ser jo såvidt kjolene!

Undertøysreportasjen var også dårlig syntes jeg, her var det også noen man ikke så pga. at noen lå på mage. Bare ett korsett/torsolett og noen andre bh/truser.

Bak i baldet var det masse brudekjoler, men ingen hadde slør! Det var dårlig!

Inger gode reportasjer om hår og makeup.

Bunadreportasjene kunne de spart seg for, den infoen kan man jo få på husfliden!

En av de siste reportasjene med mannfolkdresser kunne de også spart seg for! Det var nesten bare 'spesielle' hverdagsdresser som ikke er aktuelle for brudgommer.

Alt i alt var denne utgaven elendig! Det virker som om det forsøker å være så fancy og glemmer at dette bladet blir kjøpt av jenter som ikke tenker på det. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke hvert fylke sitt eget nummer av

Mitt Bryllup? icon_smile.gif

Etter som jeg har forstått så har jeg det.

Kanskje et annet fylke har et helt annet og bedre blad enn det du har fått?

Ring og hør. Det står vel kanskje telefonummer i bladet.icon_smile.gifJeg kjøper Møre og Romsdal og synes i fjor at det var ganske bra.

Skal kjøpe det i år også.icon_wink.gif

icon_smile.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også bladet i går. Det var pakket inn i plast. Det er mulig at det var for å hindre bladene i å bli ødelagt i frakt, men det hindret en også i å ta en rask titt for å se om den kunne være av interesse. Tok sjansen på at den var bra og kjøpte den. Den koster ca. 60,- kr. Mer enn det syns jeg ikke den er verdt! Noen av artiklene var bra, likte spesielt den om toastmasteren! Ellers så syns jeg det var en del fine bilder av kjoler der. Men det var en serie der jeg ble utrolig skuffet over! Det virket som om kjolene var for store, at det bare var noe modellene hadde fått låne på måfå. Fikk ikke lyst på å kjøpe noen av dem! Er jammen glad for at jeg har funnet min kjole! Hadde jeg ikke det hadde jeg nok blitt ganske desperat og tenkt: "Er dette alt Norge har å tilby?" icon_rolleyes.gif 1212[ Dette Innlegg er endret av: 09.08.2002 den 2002-03-08 08:15 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette var midt i blinken, jeg.

Deilig å slippe et blad med "Annette Young-stil". Synes mange av de andre bladene blir for søte og klissete. Jeg ønsker meg selv et røfft bryllup, litt annerledes. Synes årets utgave av Ditt Bryllup ga meg mange tips.

Jeg er lei av at alle bruder skal se ut som Anette Young (eller en annen lyst, langt hår og dådyrøyne-brud)

Innmarig glad for at det finnes et alternativt blad som virkelig er ett alternativ, ikke en blåkopi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye forskjell fra de nye sidene på http://www.dittbryllup.no? Lurer på om jeg skal kjøpe bladet, men det er vel kanskje ingen vits hvis alt finnes på nettet...

icon_smile.gif 270702 icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: 270702 den 2002-03-08 11:11 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Syntes det er det beste Bryllups bladet jeg har sett på lenge. Noe for en hver smak(60.- er ikke dyrt) Det er helt riktig som noen sier her, det er forskjellig i fra forskjellige distrikter. Og det synes jeg er veldig bra. Jeg har også vært inne og registrert Bryllupet mitt på nettsidene http://www.dbas.no og de sidene syntes jeg var kjempebra. Jeg kunne blant annet sette opp budsjett over Bryllupet mitt i bryllupskalkulatoren, KJEMPEBRA.

Stå på Ditt Bryllup!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Dette var et skikkelig flott magasin. Det er vel slutt på den tiden hvor vi skal se ut som bløtkake når vi skal gifte oss. Syntes det var mange flotte og spesielle serier. Spesielt Moulin Rouge. Helt enig med innsender som kritiserer Anette Young looken.

Det eneste hun har prestert er og ha sex på TV, og det burde jo ikke akkuratt kjennetegne en god modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det viktig at man kan se kjolene ordentlig på bildene, og det synes jeg ikke var bra i Ditt Bryllup.

I Bryllupsmagasinet kom kjolene mer til sin rett, og da spiller det vel ingen rolle om modellen som bærer dem har hatt sex på TV??

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-08 14:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Poenget er vel kvaliteten på modellene og ikke minst: hva gjør hun som hvit brud?

Og når du først skal nevne Bryllupsmagasinet så synes jeg det er veldig rotete og bilder med lite sammenheng,synes det er for mye 80 talls stil.

Derfor synes jeg Ditt Bryllup er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...