Gå til innhold

Mor/datter - far/sønn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har seksuell efaring med både far og sønn/mor og datter? (ikke samtidig da...)

Hvem var best? Visste de om hverandre?

Jeg har nå sjanse på moren til den aller første jenta jeg lå med da jeg var 15, men innser at det som trolig tenner mest er bare å ha gjort det med begge to...

Kjenner en som har greid den bragd å ha seg med 3 generasjoner; bestemor, mor og datter. 

Anonymkode: 09d52...cb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har seksuell efaring med både far og sønn/mor og datter? (ikke samtidig da...)

Hvem var best? Visste de om hverandre?

Jeg har nå sjanse på moren til den aller første jenta jeg lå med da jeg var 15, men innser at det som trolig tenner mest er bare å ha gjort det med begge to...

Kjenner en som har greid den bragd å ha seg med 3 generasjoner; bestemor, mor og datter. 

Jeg har hatt sex med svigermor hvis det teller. Merket at hun hadde lange blikk første gangen vi var på stranden sammen, og siden da har hun flørtet mye med meg. I et svakt øyeblikk gav jeg etter når vi var alene hjemme hos henne.

Anonymkode: 6d7e1...934

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen ?! 

Anonymkode: 56ed5...daa

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med svigermor hvis det teller......................

Døtre blir sin mor.  Just sayin'.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med svigermor hvis det teller. Merket at hun hadde lange blikk første gangen vi var på stranden sammen, og siden da har hun flørtet mye med meg. I et svakt øyeblikk gav jeg etter når vi var alene hjemme hos henne.

Min ex-svigermor er blitt min beste elskerinne.

Anonymkode: 48075...a5f

AnonymBruker
Skrevet

En bekjent har ligget med mora og datteren til sin beste kompis. Kona hans har han ikke prøvd seg på - det blir for drøyt.

Han har forresten 2 barn med datteren til sin stefar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde meg med broren til typen min da jeg var 17, de er tvillinger og på hytta i havlmørket når jeg var på utedoen var broren der og jeg trodde det var typen og tok pikken hans og styrte strålen og han tok en finger inni meg og så bare gjorde vi det stående. Når jeg kom tilbake til senga og så typen forstod jeg tabben og har holdt det hemmelig i 9 år og vi er sammen enda,haha

Anonymkode: 4766f...9c1

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde meg med broren til typen min da jeg var 17, de er tvillinger og på hytta i havlmørket når jeg var på utedoen var broren der og jeg trodde det var typen og tok pikken hans og styrte strålen og han tok en finger inni meg og så bare gjorde vi det stående. Når jeg kom tilbake til senga og så typen forstod jeg tabben og har holdt det hemmelig i 9 år og vi er sammen enda,haha

Det var nok en pirrende opplevlse vil jeg anta

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget med faren til en kompis, men ikke kompisen..

Anonymkode: 31a08...e6e

Skrevet

En jeg kjenner har hatt seg med sin ex-stemor  (eller fars tidl. kjæreste).   Mye fyll i den familien, og jeg vil si helt på grensen til å være sosiale tilfeller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Synes vi skal gi litt cred til denne karen - godt gjort :-)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes vi skal gi litt cred til denne karen - godt gjort 🙂

Hvorfor det? Er vel bare tull, uansett.

Anonymkode: 0316d...ca8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Er vel bare tull, uansett.

Anonymkode: 0316d...ca8

Ja, Ikke sant.  Hva med oldemora? 

Anonymkode: 888c6...1bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle som svarer bekreftende i denne tråden: Særlig.

Anonymkode: 128e2...936

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En lokal skjønnhet har tre barn. Fedrene er to brødre og sønnen til den ene av brødrene.

Anonymkode: 95d04...5e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en hypotetisk tråd! Hold fabuleringene for dere selv. Sosiale media har utviklet seg til en tragisk parodi.  😷

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enda en hypotetisk tråd! Hold fabuleringene for dere selv. Sosiale media har utviklet seg til en tragisk parodi.  😷

Hva vet vel du om hva som er sant å ikke.  Hold de nedlatende tørrpinn-A4 holdingene dine for deg selv.   

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet vel du om hva som er sant å ikke.  Hold de nedlatende tørrpinn-A4 holdingene dine for deg selv.   

Det heter er sant eller ikke.  😯

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjente et par tvillinger tidligere som alltid fant ei dame de bytta på å knulle. Når den ene var ferdig tok den andre som venta på bakrommet over. Ingen av damene merket noe.

Anonymkode: daef7...4db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjente et par tvillinger tidligere som alltid fant ei dame de bytta på å knulle. Når den ene var ferdig tok den andre som venta på bakrommet over. Ingen av damene merket noe.

Anonymkode: daef7...4db

Tullinger, altså!  😆

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...