Gå til innhold

Alternativ til dyre stellevesker

Menca

Anbefalte innlegg

Noen som har funnet noen rimeligere løsninger de kan dele her? Synes prisene på disse veskene er relativt høye og trenger noen gode tips🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Babypakken til kiwi inneholdt stelleveske når jeg fikk for snart 2 år siden. Er beldig fornøyd med den så ville sjekker om de har ennå. 

Ellee bare bruke en sekk eller stor veske du har fra før?

Anonymkode: 01aaa...f5a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde bare det jeg trengte i den vanlige veska mi. Når jeg var ute med vogna hadde jeg bare ting i en plastpose dyttet ned i kanten ved fotenden.

Anonymkode: 83df6...7c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en liten gymbag på salg hos h&m for 4 år siden, funket helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte BabyTravel sin stelleveske til ca 350kr i 2011. Den brukes fortsatt til 'bilturveske' med brusflasker/vannflasker i flaskelommene, bøker/underholdning etc får god plass, og penger/øreplugger/telefoner etc i smårommene. Vi tar som regel ferge, og da er den kjempepraktisk å bare plukke med seg ut av bilen. 8 år gammel og like strøken som ny.

Anonymkode: ea396...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er også veldig fornøyd med den jeg fikk på kiwi! Men jeg tror ikke de har den lenger. Mulig noen som selger dem på finn? 

Anonymkode: 4379f...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger mange billige stellevesker på Finn. Denne gangen brukte jeg kun en liten organiser på styret (plass til lommebok og småstæsj), og hadde en tøypose med bleier etc under vogna. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte en til et par hundre på jollyroom. Kikket litt på finn.no også, men var ingenting passende akkurat da.

Eneste grunn til at jeg har stelleveske istedet for stor annen veske er alle rommene inni. De er kjekke. Ikke alle stellevesker har det heller

Anonymkode: d337b...826

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes mange «organizers» på Ebay. Helt unødvendig å kjøpe en egen stelleveske. Kjøp en helt normal, stor veske (dersom du ikke har en), som du kan bruke uavhengig av baby.

Anonymkode: 16cdd...80e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke noe stelleveske, men har bleier, stellematte og sånt i en sånn liten fjällräven sekk. Liker sekk bedre enn veske :)

Anonymkode: c8c36...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Menca skrev:

Noen som har funnet noen rimeligere løsninger de kan dele her? Synes prisene på disse veskene er relativt høye og trenger noen gode tips🤗

Ryggsekk. Mer praktisk for begge foreldrene. Fjellreven finnes i ulike størrelser på ebay. Og til en nrøkdel av prisen i butikk. Liten sekk kan bli barnehagesekk når den tid kommer., passer for små turer og størres sekk når du skal ha mer med. De koster så lite at du kan kjøpe mange til prisen av en stelleveske. 

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=fjellreven&_sacat=0

Anonymkode: 89a33...e82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på jollyroom. Den var ikke så dyr, men jeg angret likevel da jeg så den som kom med babypakken. Den var veldig praktisk og fin. Anbefaler deg å prøve den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kiwi sin babypakke inneholder ikke noe stelleveske nå lenger.

Anonymkode: c8c36...752

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte kiwi sin, som flere andre ser jeg. En venninne av meg kjøpte den på Finn for en femtilapp, i vinter en gang, så det kan være du får tak i den? Etter han begynte i barnehage så har vi bare brukt sekken hans når vi er ute av huset. En beckman barnehagesekk til 200kr på xxl. Du trenger egentlig ikke noe stort, babyklær er små, og det er bleiene også. Vi hadde vel med 3 skift (gulpebaby), en del gulpekluter, smokker, bleier og våtservietter når vi var på farten. Det får fint plass i en mindre veske/sekk. 

Anonymkode: ea43f...498

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fikk tilfeldigvis en helt vanlig sekk fra kommunen (jobbe der), og den funket utmerket. Sekk er mer praktisk enn veske, synes jeg 😊

Anonymkode: 7d142...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt to forskjellige, men veldig praktiske som ikke kostet mer enn 400 kr. Så det finnes gode alternativ. 

Anonymkode: b9a92...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde alt i en bag. Litt upraktisk, men likte fargen 😂👍

Anonymkode: fbd7d...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://havaristen.no/stelleveske-sort-8264.html

Easygrow stelleveske som egentlig koster rundt 1000kr, selges billig pga partiet kan ha fått vann på seg. Bestilte selv i sort (utsolgt), min var helt fin og ren 🙂 

Anonymkode: 10773...b9b

Altså, hvilken risikoer er dere villig til å ta med babyens mat, klær, bleier og alle andre ting?

Og er det virkelig tillattmå selge varer som har vært våte, i Norge? 

En veske som har fært våt, (av hva) vann, og ikke har blitt tørket forsvarlig har mugg og gjerne jordslag/sorte prikker på seg. Er stoffet mørkt i tillegg er dette vanskelig å se. 

Babyer er sårbare individer for påvirkning av giftig mugg. Mugg er både allergifremkallende og toksisk. Alt du legger sammen med et muggent produkt blir smittet av muggsoppsporer. Resultatet kan bli alt fra barn med astma, eksem, luftveisinfeksjoner til ingen av delene dersom man har mer flaks enn det er lov å håpe på. Hvorfor gamble med helsen til babyene, fra de er født, på denne måten? 

Anonymkode: 89a33...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...