AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 En hudpleier som jeg har gått til noen ganger nå har blant annet anbefalt meg å prøve IPL. Og da ikke mot hår i ansiktet, men mot sprengte blodkar, rød hud osv. Jeg har ikke råd til å gjennomføre en slik behandling i salong. Men jeg har en IPL-maskin fra Philips hjemme som jeg har brukt f.eks. på beina mine for å fjerne hår. Er dette den samme teknologien som IPL hos en hudpleier? Regner kanskje med at IPL i salong er sterkere enn den jeg har hjemme? Det jeg egentlig lurer på er om jeg kan bruke denne maskinen i ansiktet mitt, og om det da kan hjelpe litt på samme måte som om jeg hadde gjort behandlingen i salong? Anonymkode: 86b8e...edb
EXIA Skrevet 11. august 2019 #5 Skrevet 11. august 2019 Jeg prøver med min Philips SC2009/00 Lumea prestige. Har bare to røde prikker, en rundt nese og en på kinnet. Utrolig irriterende å måtte bruke concelear hver dag. Passer på å smøre ansiktet med solkrem med faktor 30. Hvis jeg ikke ser forbedringer, går jeg nok og tar IPL eller laser hos hudpeleier. Noen med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå