Gå til innhold

Hva er det for noe med kvinnfolk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er kvinne selv... Jeg har nettopp blitt kjent med en kvinne, og vi er ikke veldig nære. Så begynte jeg å chatte med en fyr på en dating app, og så viser det seg at de kjenner hverandre. Det var en tilfeldighet at hun fant ut at det var han, og så freaket hun helt ut, at de er jo sjelevenner og sier mellom linjene at hun ikke vil at jeg skal møte han fordi hvis vi blir en greie, så vil hun ikke ha kontakt med meg. Hun outer han skikkelig, sa at han tidligere har vært utro, at hun egentlig bare når som helst kan "ta"han og at de aldri blir ferdig med hverandre. 

Jeg vil ikke være del av drama, så jeg forteller han sannheten, og han skjønner ingenting, for de har møttes sånn en gang de siste ti årene og ja de har litt kontakt, men at de aldri har vært en greie eller hatt seg og han ikke ser på henne som kjærestemateriale i det hele tatt... Og han prøvde å overtale meg til å fortsette å utforske oss, det endte med at jeg valgte meg selv og ditchet begge to. 

Men hva er det med kvinnfolk og sikkert noen menn som ikke vil ha deg, men ikke vil at noen andre vil ta deg heller? Og hvis man har en kompis liksom tror noen kvinner at de har førsterett på denne mannen og gjør alt for å markere sitt territorium. Hun ville jo ikke ha han, men ville ikke at jeg skulle ta han heller. Så hva er greia?

Anonymkode: ae10f...b6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Typisk kvinneri, kvinner kan være helt gale når det kommer til sjalusi og relasjoner. Du gjør rett i å unngå disse 2.

Har selv kuttet ut flere venninner som klikker helt når det gjelder mannfolk, er så lei av sjalusi og nedbrytende venner.

Anonymkode: 7b93d...b50

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange jenter er psykopater, så best å holde seg unna sånne..

Anonymkode: 345ed...e29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du var uheldig og traff en litt koko dame, vel!

Jeg har aldri opplevd noe som helst som ligner det der blant de jeg kjenner, eller hørt om det, så kjempevanlig er det neppe!

Anonymkode: 043c9...e84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg studerte fikk jeg min første gode nøre veninne . Vi var nære, fant på mye sammen og hadde det gøy.  Stolte på henne, delte indre hemmeligheter og sår. Etter er par år ble jeg kjent med en gutt som viste seg å være en bekjent av hun. Vi begynte å pratr sammen, etterhvert falt han for meg. Og jeg etterhvert for han.

Da tilta veninna mi totalt. Klikka i vinkel. Ønsket meg død, kalte meg stygge ting, sendte manipulative meldinger til alle døgnets tider,.  Brukte de såre indre tingene jeg forlate imot meg, brukte det at jeg hadde stolt på henne imot meg til å vite hvor man skulle treffe meg mest smertefult. Hvorfor hun dette? Fordi han vist var backup plan henmes, han var jo hennes! Kjæresten min skjønte ikke hun tenkte med, de var bekjente. Han ville aldri rørt han med en kost sa han, det sykeste er jo at jentas hadde en kjærest! En kjempesnill gutt. Likevel oppførte hun seg sånn. Det holdt på å flere måneder, jeg ble skikkelig deprrimert. Det var jo min beste venn, trodde jeg. Mn viste seg å være en kald hjerterå heks,

Hun sa vi aldri ble å vare. Men vi har vært sammen i snart 6 år, hahare snart to barn, bil å, hus og faste jobber. Hun besto ikke studiet og aner ikk hvor hun er nå. Men jeg ble permanent skadet av henne, jeg klarer ikke slippe nye bekjentskaper helt inn. Ingen jeg deler indre tanker med, trå ha brent meg så på å stole på henne. Jeg prøver å gjøre det, men får ikke til. Helt sperrer,desverre.

Anonymkode: 23e99...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg studerte fikk jeg min første gode nøre veninne . Vi var nære, fant på mye sammen og hadde det gøy.  Stolte på henne, delte indre hemmeligheter og sår. Etter er par år ble jeg kjent med en gutt som viste seg å være en bekjent av hun. Vi begynte å pratr sammen, etterhvert falt han for meg. Og jeg etterhvert for han.

Da tilta veninna mi totalt. Klikka i vinkel. Ønsket meg død, kalte meg stygge ting, sendte manipulative meldinger til alle døgnets tider,.  Brukte de såre indre tingene jeg forlate imot meg, brukte det at jeg hadde stolt på henne imot meg til å vite hvor man skulle treffe meg mest smertefult. Hvorfor hun dette? Fordi han vist var backup plan henmes, han var jo hennes! Kjæresten min skjønte ikke hun tenkte med, de var bekjente. Han ville aldri rørt han med en kost sa han, det sykeste er jo at jentas hadde en kjærest! En kjempesnill gutt. Likevel oppførte hun seg sånn. Det holdt på å flere måneder, jeg ble skikkelig deprrimert. Det var jo min beste venn, trodde jeg. Mn viste seg å være en kald hjerterå heks,

Hun sa vi aldri ble å vare. Men vi har vært sammen i snart 6 år, hahare snart to barn, bil å, hus og faste jobber. Hun besto ikke studiet og aner ikk hvor hun er nå. Men jeg ble permanent skadet av henne, jeg klarer ikke slippe nye bekjentskaper helt inn. Ingen jeg deler indre tanker med, trå ha brent meg så på å stole på henne. Jeg prøver å gjøre det, men får ikke til. Helt sperrer,desverre.

Dette er ting som menn svært sjelden gjør mot hverandre. Vi kvinner har mye å lære om relasjoner, vi er så falske og fordømt overfladiske. Se på menn, direkte og rett frem som regel. Går ikke rundt grøten.

Glad jeg er single.

Anonymkode: 7b93d...b50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det verste er at hun kommer unna med oppførselen sin, for hun ofret meg lett for å beholde han som en ja, som noen nevnte over, backup plan om alt annet går til dundas, og han kommer nok ikke til å konfrontere henne, så hun fikk som hun orkestrerte dette. Det irriterer meg merker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff, ja, jeg ser at det også er vanskelig å stole på nye relasjoner også, men heldigvis er ikke alle sånn. De fleste er redelige, og heldigvis fant du ut at hun ikke var noe å samle på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...