AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Har sensitive hud....og begynner å bli gusten og rynkete🙄 Over 40... Og vil så gjerne ha tips til hvordan få igjen gløden i huda, ihvertfall litt av den Anonymkode: 12906...88a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Mange er veldig fornøyd med den og den anbefales ofte av hudleger, men jeg reagerte på den (sensitiv hud pga rosacea). Selv er jeg fornøyd med Avene sine produkter. Går du til et apotek er det også ofte mulig å få med seg små prøver hjem 🙂 Anonymkode: 4342f...d36
_popcorn_ Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Jeg elsker det merket! Bruker håndkrem (cicaplast), lip balm, Effaclar 3-i-1 rensevann, toleriane renseloation, og toleriane deo! Har veldig sensitiv hud selv, og dette er det beste merket jeg har prøvd. Huden min tåler det veldig bra, alle produktene jeg har prøvd er veldig effektiv, og i tillegg er dem drøy i bruk! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sensitive hud....og begynner å bli gusten og rynkete🙄 Over 40... Og vil så gjerne ha tips til hvordan få igjen gløden i huda, ihvertfall litt av den Anonymkode: 12906...88a La Roche Posay har mengder av produkter for hud. Hva som passer deg må du prøve deg frem til. Men ingen krem har vidundervirkning på hud, uansett problem/produkt og lovnader i reklame. Et tips er å kjøpe på feelunique.com eller på komplettapotek.no når de har torsdag eller søndagskupptilbuder. Da har de gjerne 30/40/50 % på ulike merker, deriblandt Posay. Anonymkode: 22b53...e93
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: La Roche Posay har mengder av produkter for hud. Hva som passer deg må du prøve deg frem til. Men ingen krem har vidundervirkning på hud, uansett problem/produkt og lovnader i reklame. Et tips er å kjøpe på feelunique.com eller på komplettapotek.no når de har torsdag eller søndagskupptilbuder. Da har de gjerne 30/40/50 % på ulike merker, deriblandt Posay. Anonymkode: 22b53...e93 Ts her...takk for tips. Skal prøve litt forskjellig...har rosacea og tørr og rynkete hud🙄 Anonymkode: 12906...88a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her...takk for tips. Skal prøve litt forskjellig...har rosacea og tørr og rynkete hud🙄 Anonymkode: 12906...88a Mener Rosay har en egen serie for Rosacea hud. Produktene er jo utviklet av hudleger i Frankrike som ikke var fornøyd med de produktene som var på markedet. Derfor begynte de å utvikle serien. Jeg har vært fornøyd med alt jeg har prøvd. Anonymkode: 22b53...e93 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener Rosay har en egen serie for Rosacea hud. Produktene er jo utviklet av hudleger i Frankrike som ikke var fornøyd med de produktene som var på markedet. Derfor begynte de å utvikle serien. Jeg har vært fornøyd med alt jeg har prøvd. Anonymkode: 22b53...e93 Denne serien har jeg benyttet meg av, da jeg har perioral dermatitt (som er beslektet med rosacea). Mange av produktene er greie, men selv var jeg ikke fornøyd med fuktighetskremen. Den inneholder for mye fett, og blir litt tung på huden. Avène sin hydrance er derimot helt fantastisk. Gir masse fukt i tillegg til å passe sensitiv hud svært godt. Anonymkode: 1ebea...2c5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 Jeg er veldig fornøyd, den er drøy i bruk, og etterlater ikke skinnende hus i ansiktet. Men så langt som jeg vet, så har de ikke dagkrem med solbeskyttelse og eller vitamin C i, så da er jeg på let etter det. Anonymkode: e5219...627
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 Fornøyd jeg også! Bruker fuktighetskremen mot uren hud. Anonymkode: 2d73b...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå