Gå til innhold

Noen JENTER her som har blitt behandlet dårlig av dørvakter eller vektere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som for ikke lenge siden ble båret ut av 2 dørvakter på et lukseriøst utested i Oslo, jeg stod å danset med en venninne på dansegulvet, normal party dansing, og plutselig kommer de å bærer meg med makt ut av lokalet imens alle ser på! Jeg får ikke muligheten til å gå ut på egenhånd en gang. Jeg syntes dette var ekstremt krenkende og flaut og ikke minst utrolig unødvendig. Er flere beskjente som kun så det at jeg ble båret ut og ikke hva som skjedde før det som tror jeg gjorde noe skikkelig galt, går rykter om det, for det så jo ganske brutalt ut at 2 store vektere skulle bære meg på 50 kilo ut av lokalet. Men jeg gjorde virkelig ingenting annet enn å danse "party style". 

Noen her som vil dele sine erfaringer med vektere ?? Jeg føler meg helt jævlig etter dette, akkurat som jeg gjorde noe kriminelt!!!! Hva faen... 

Anonymkode: 158f0...34a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja har en  dårlig erfaring. Ble nektet inngang fordi vaktene mente at jeg var for full. Jeg hadde ikke drukket engang. Skjønner ikke hvorfor de mente at jeg var full. Jeg var litt trøtt og sliten pga en slitsom dag. Men var absolutt ikke full, hvordan kan man bli det om man ikke har drukket? Kjæresten og noen venner ventet inne på meg. Derfor ble jeg litt irritert på disse vaktene. Det endte med at jeg måtte dra hjem. Edru. 

Anonymkode: 7ace2...40f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Blitt nektet inngang fordi "jeg var for full og derfor ikke var ønsket der". Jeg hadde heller ikke drukket (eller inntatt noe som helst annet): jeg var sjåfør den kvelden. Aner ikke hva det egentlig gikk i, men om jeg skal gjette så hade jeg vel på meg for mye og for behaglige klær. 

Anonymkode: 76078...2db

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når man skal annsette folk som er høye på seg selv, er ikke uten grunn at dørvakter er nederst på rangstigen.

Anonymkode: a94cb...abb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom til et utested med en gjeng venner. Kjøpte meg et glass vin (første den kvelden). Gikk på toalettet og på vei tilbake ble jeg stoppet med beskjed om å forlate da jeg så for full ut. Hadde ikke rukket og drikke opp vinen min engang, og vi alle forlot drikkene våre for å gå på en ny plass. Ingen av oss har satt våre ben der siden.

Anonymkode: 40be1...3ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg falt ned trappa på utestedet og brakk håndleddet (viste det seg iettertid).  Jeg fikk ikke hjelp til hverken å komme meg opp eller spørsmål om hvordan det gikk. Kun latter dem i mellom og kommentarer som at jeg iallefall ikke hadde spyttet i glasset 😒

Uansett.. jeg var edru, heldigvis, og kom meg hjem. Dagen etter var hånda fremdeles veldig vond. Viste seg at det var brudd. 

Synes ikke slik oppførsel er greit uansett om man er full eller edru jeg da...

Anonymkode: 40553...e7c

• Liker 6
Skrevet

En venninne av meg latet som hun gikk over en usynlig terskel inn på bussen for å tulle litt, rundt 02:30 på vei hjem fra byen i Oslo. En vekter raser inn i bussen og kjefter på henne og truer med å kaste henne ut. Hun blir så satt ut, og ler litt (i rent sjokk) når vekteren snur seg for å gå. Han buser tilbake inn i bussen og fysisk drar henne ut av bussen. Vi begynner (naturlig nok) og si at vi ikke syntes dette er greit, og at vi bare ønsker å ta bussen hjem. På spørsmål om hvorfor han kastet oss av bussen sa han at han følte seg krenket fordi vi lo av ham. Han nektet å ta henne i hånden når hun unnskyldte og sa det ikke var meningen.

Etter mye om og men endte det med at vi ble bortvist fra bussholdeplassen for resten av natten (???) og måtte gå hjem. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Flere? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ble bedt om å forlate et utested da jeg var med som sjåfør. Jeg hadde vært på jobb og skulle opp kl 6 og på jobb dagen etter, så kanskje litt trøtt ut :P "Nå tror jeg du skal dra hjem, for nå er du for full!", jeg reiste meg stødig fra stolen jeg satt på og så han inn i øynene, med hæler raget jeg nok et hode mer enn han, "Nei, har ikke tenkt meg hjem riktig enda, men når jeg skal hjem så skal jeg KJØRE" også så jeg litt bister ut og smilte deretter og sa "Men du skal ha takk for at du passer på oss :) ". Han smilte og gikk heldigvis. Tror greia er å være saklig og vise noe takknemlighet :) Fy, så my dritt de møter i løpet av en kveld. 

Anonymkode: acd40...600

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var litt for full en kveld, innrømmer det, og vaktene på dette utestedet oppdaget det. De ba meg om å gå, helt greit for meg da jeg skulle på bussen om 15 minutter uansett, skulle til å pakke sakene og gå ut selv, før jeg vet ordet av det så drar de meg ut av lokalet, drit flaut.. Men det verste er at alt av tingene mine lå igjen, mobil, lader, sminke.. Alt.. Fikk heller ikke komme inn igjen for å hente det, de trodde jeg løy for å snike meg inn og gjemme meg eller noe merkelige greier! Fikk heller ikke tak i noen venner som kunne ta det med, så dagen etter når jeg skulle hente det så var ikke tingene mine der 🤐 så fikk aldri tilbake noe.. 

Anonymkode: ed629...f01

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS her, må bare legge til at jeg har mott motsatte vektere også! Var en gang jeg tryna på vei inn til utestedet og fikk skrubbsår på kneet, var en høy terskel inn der og det var mørkt og jeg så på tlf når jeg gikk. Vekterne bare lo med meg, og når jeg skulle ut så gikk jeg rett på glassdøren av samme årsak at jeg så på tlf... de lo med meg igjen og kastet meg ikke ut! Da takket jeg dem for at de ikke kastet meg ut til tross for alt det der 😂de sa bare: sånn skjer! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var litt for full en kveld, innrømmer det, og vaktene på dette utestedet oppdaget det. De ba meg om å gå, helt greit for meg da jeg skulle på bussen om 15 minutter uansett, skulle til å pakke sakene og gå ut selv, før jeg vet ordet av det så drar de meg ut av lokalet, drit flaut.. Men det verste er at alt av tingene mine lå igjen, mobil, lader, sminke.. Alt.. Fikk heller ikke komme inn igjen for å hente det, de trodde jeg løy for å snike meg inn og gjemme meg eller noe merkelige greier! Fikk heller ikke tak i noen venner som kunne ta det med, så dagen etter når jeg skulle hente det så var ikke tingene mine der 🤐 så fikk aldri tilbake noe.. 

Anonymkode: ed629...f01

Ts her, det samme skjedde meg med åpnings inlegget mitt, fikk ikke tilbake tingene mine, hadde tlf heldigvis, men bankort, jakke osv fikk jeg ikke tilbake, de kastet meg ut i bare kjolen nå i kulda liksom. Glemte å skrive det. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, må bare legge til at jeg har mott motsatte vektere også! Var en gang jeg tryna på vei inn til utestedet og fikk skrubbsår på kneet, var en høy terskel inn der og det var mørkt og jeg så på tlf når jeg gikk. Vekterne bare lo med meg, og når jeg skulle ut så gikk jeg rett på glassdøren av samme årsak at jeg så på tlf... de lo med meg igjen og kastet meg ikke ut! Da takket jeg dem for at de ikke kastet meg ut til tross for alt det der 😂de sa bare: sånn skjer! 

Det er kanskje et godt tips å stoppe opp når du skal lese/skrive noe på mobilen. Jeg har ikke tall på hvor mange moil-zombier jeg har sett, som har vært i nestenulykker/uhell pga at de ikke klarer å få nesa opp fra telefonen.

Anonymkode: 9d6f5...3bc

Skrevet

Skjønner ikke hva de vaktene driver med?! Vennina mi blir ofte kastet ut når hun har drukker type 1 drink. 

Jeg derimot skal være så ærlig å si at jeg har vert FULL med store bokstaver flere ganger. Vaktene ser meg men kaster meg ikke ut?! 

Det høres ille ut men jeg mistenker at det kan være fordi jeg er 60 kg og iallefall gjennomsnittelig pen... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En gang ble jeg og en venninne nekta inngang på et utested fordi det "var fullt". Vi ble stående utenfor fordi resten av vennegjengen vår var innenfor. Da oppdaget vi at vaktene fortsatte å slippe inn folk, gjerne damer som var litt penere kledd og yngre enn oss. Da gikk det opp for oss at vi ikke slapp inn fordi vi så for fæle ut! Grusomt flaut!

Anonymkode: f75ff...001

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Skjønner ikke hva de vaktene driver med?! Vennina mi blir ofte kastet ut når hun har drukker type 1 drink. 

Jeg derimot skal være så ærlig å si at jeg har vert FULL med store bokstaver flere ganger. Vaktene ser meg men kaster meg ikke ut?! 

Det høres ille ut men jeg mistenker at det kan være fordi jeg er 60 kg og iallefall gjennomsnittelig pen... 

Skjønner ikke jeg heller. Jeg skrev over at jeg ikke fikk komme inn pga jeg var så full. Da hadde jeg ikke drukket noen ting ( og selvsagt heller ikke tatt noen stoffer av noe slag). Men jeg har også vært dritings, og fått kommet inn, og fått servering på servering. 

Jeg er "godt voksen" (30-årene), sannsynligvis ganske gjennomsnittlig mtp vekt og utseende 

Anonymkode: 7ace2...40f

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, det samme skjedde meg med åpnings inlegget mitt, fikk ikke tilbake tingene mine, hadde tlf heldigvis, men bankort, jakke osv fikk jeg ikke tilbake, de kastet meg ut i bare kjolen nå i kulda liksom. Glemte å skrive det. 

Dette har skjedd meg. Jeg var nok for full, men jeg ble kastet ut uten jakka mi og det var kjølig ute. De nektet å fortelle vennene mine hva som hadde skjedd. Jeg klarte å komme meg hjem på et eller annet vis, men det var virkelig ikke forsvarlig av dem å kaste meg ut uten jakke eller venner som kunne ha fulgt meg til taxien. Jeg kunne ha blitt voldtatt, jeg kunne ha druknet... Virkelig ikke forsvarlig!

Anonymkode: ad67f...a4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. En gang jeg var med ut på byen brukte jeg antibiotika og kunne derfor ikke drikke noenting. En full dame på kanskje 30 kom bort til meg og kjeftet fordi "jeg hadde stjålet kjæresten hennes". Jeg bare "whuut??". Jeg var akkurat ankommet utestedet og stod der med min egen kjæreste, og dama mente at jeg hadde knullet typen hennes på do for 10 minutter siden. Hun fulgte etter meg, ropte over musikken og begynte å lugge meg i håret for å få oppmerksomheten min, mens jeg ville bare bort til vennene mine som stod på terassen. Gikk bort til en bartender og ba ham om å kalle på vekterene, noe han gjorde. Jeg forklarte situasjonen til vekterene, og ga en beskrivelse av dama. Vekteren fant dama, prata med henne og lot henne fortsette med dansingen. Vektenren kom bort til meg og ba meg om å forlate stedet, fordi åpenbart hadde jeg "knullet typen hennes" og han skulle anmelde meg for sex offentlig om jeg ikke dro med en gang. Fikk ikke prate med vennene mine engang, måtte gå asap for å unngå at dama eskalerte. Kjæresten min tok meg i forsvar og bekreftet at vi nettopp hadde kommet dit, betalt inngang og at han hadde vært sammen med meg hele kvelden. Men neida, han fikk høre at jeg "hadde nok vært ute av syne en liten stund" og at vekteren ikke kunne forstå hvordan han kunne "være sammen med ei sånnen. Sex er jo synd". Kjæresten min er mørkhudet bdw, men ikke religiøs av den grunn. Tok litt tid før jeg forstod hva som nettopp hadde hendt.  

Mistenker at de ville ha henne der siden hun la igjen penger for alkohol..

Jeg var pyntet, edru, tilregnelig og høflig frem til vekteren sa at jeg "hadde nok vært ute av syne en liten stund". Da fyrte jeg meg opp og sa at dette ikke var akseptabelt i helvette engang, og ble dermed nærmest truet til å forlate stedet eller skulle jeg bli anmeldt for det ene og det andre :( 

Anonymkode: 3e1e7...3e4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på konsert i Oslo på spektrum, tok han ene vakten meg i skrittetet. Jeg ble kjempe sint. Og jeg visste at det ikke var noe vits å sifra siden han var pakkis, og jeg er norsk. Jeg hadde blitt stempla som rasist, og han hadde fått sympati kortet. For i Norge er tross alt ikke etninske, viktigere enn faktiske norske. Blir vi voldtatt, får ikke det følger for voldtektsmannen. Selv om man har bevis. Norge er for opptatt av solidaritet, og ydmyker sine egne. 

Anonymkode: fd5c8...30d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En stund siden nå, men ble nektet inngang på ungdomsklubben. Vakten mente jeg hadde drukket, men hadde ikke det og prøvde å formidle det til ingen nytte. Hadde vært mer realt å si at han ikke ønsket at jeg skulle komme inn der fordi han ikke tålte trynet på meg.

Anonymkode: 88763...ca7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...