Gå til innhold

Se sin egen vulva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at kvinner betrakter sin egen vulva i et speil, eller tar et bilde av den? 

Anonymkode: 8f1c6...406

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar jo ikke bilde av den, men ser litt ekstra på den i speilet. Drar litt i leppene og i kjønnshårene. Men må si at puppene mine får litt mer oppmerksomhet i speilet enn musa😄

Anonymkode: 68f20...549

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar jo ikke bilde av den, men ser litt ekstra på den i speilet. Drar litt i leppene og i kjønnshårene. Men må si at puppene mine får litt mer oppmerksomhet i speilet enn musa😄

Anonymkode: 68f20...549

Ja, de er sikkert mer fremtredende! 😍

AnonymBruker
Skrevet

Det håper jeg da er helt vanlig eller så er jeg uvanlig. Hver gang jeg er i dusjen ser jeg på den og tar gjerne bilde også,strekker litt i leppene og koser litt med den. Det er opphissende og godt.Har også en veldig stor rund shampoo flaske , 10 cm i diameter som jeg av og til stikker inn for å få følelsen av å bli "sprengt" der nede. Tror nok de fleste kvinner gjør ting på badet som menn gjerne skulle visst,hhhahaha

Anonymkode: 2eb64...5fb

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, de er sikkert mer fremtredende! 😍

🙄

Anonymkode: 130a6...ff9

Skrevet

Det er noe alle kvinner burde gjøre, både for å lære seg selv å kjenne, men også for å kunne kjenne igjen om noe er uten om det vanlige. :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det håper jeg da er helt vanlig eller så er jeg uvanlig. Hver gang jeg er i dusjen ser jeg på den og tar gjerne bilde også,strekker litt i leppene og koser litt med den. Det er opphissende og godt.Har også en veldig stor rund shampoo flaske , 10 cm i diameter som jeg av og til stikker inn for å få følelsen av å bli "sprengt" der nede. Tror nok de fleste kvinner gjør ting på badet som menn gjerne skulle visst,hhhahaha

Anonymkode: 2eb64...5fb

Dem shampoflaska tror jeg ikke på.  😠

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...