AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Er det vanlig at kvinner betrakter sin egen vulva i et speil, eller tar et bilde av den? Anonymkode: 8f1c6...406
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 Tar jo ikke bilde av den, men ser litt ekstra på den i speilet. Drar litt i leppene og i kjønnshårene. Men må si at puppene mine får litt mer oppmerksomhet i speilet enn musa😄 Anonymkode: 68f20...549
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar jo ikke bilde av den, men ser litt ekstra på den i speilet. Drar litt i leppene og i kjønnshårene. Men må si at puppene mine får litt mer oppmerksomhet i speilet enn musa😄 Anonymkode: 68f20...549 Ja, de er sikkert mer fremtredende! 😍 Anonymkode: 8f1c6...406
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Det håper jeg da er helt vanlig eller så er jeg uvanlig. Hver gang jeg er i dusjen ser jeg på den og tar gjerne bilde også,strekker litt i leppene og koser litt med den. Det er opphissende og godt.Har også en veldig stor rund shampoo flaske , 10 cm i diameter som jeg av og til stikker inn for å få følelsen av å bli "sprengt" der nede. Tror nok de fleste kvinner gjør ting på badet som menn gjerne skulle visst,hhhahaha Anonymkode: 2eb64...5fb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja, de er sikkert mer fremtredende! 😍 Anonymkode: 8f1c6...406 🙄 Anonymkode: 130a6...ff9
Tigertone Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 Det er noe alle kvinner burde gjøre, både for å lære seg selv å kjenne, men også for å kunne kjenne igjen om noe er uten om det vanlige. 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det håper jeg da er helt vanlig eller så er jeg uvanlig. Hver gang jeg er i dusjen ser jeg på den og tar gjerne bilde også,strekker litt i leppene og koser litt med den. Det er opphissende og godt.Har også en veldig stor rund shampoo flaske , 10 cm i diameter som jeg av og til stikker inn for å få følelsen av å bli "sprengt" der nede. Tror nok de fleste kvinner gjør ting på badet som menn gjerne skulle visst,hhhahaha Anonymkode: 2eb64...5fb Dem shampoflaska tror jeg ikke på. 😠 Anonymkode: 8f1c6...406 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå