Gå til innhold

Plastisk kirurgi, hvilken klinikk er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke(n) klinikk(er) i landet er best på dette? Tenker på hakeoperasjon, stramme opp litt løs hud i ansiktet og kanskje neseoperasjon. Ønsker kun seriøse svar :) 

Anonymkode: 8dfd5...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Brunette89

Cosmo clinic i Nydalen !!!  Her har du kun håndplukkede kirurger fra øverste hylle . Jeg tok neseplastikk der , helt satt ut av hvor flinke , snille , omsorgsfulle og ikke minst faglig dyktige de er . de gjør mye ansiktsløft, pluss de har Norges beste nesekirurg ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 8.29, Brunette89 skrev:

Cosmo clinic i Nydalen !!!  Her har du kun håndplukkede kirurger fra øverste hylle . Jeg tok neseplastikk der , helt satt ut av hvor flinke , snille , omsorgsfulle og ikke minst faglig dyktige de er . de gjør mye ansiktsløft, pluss de har Norges beste nesekirurg ! 

Jeg har vært på konsultasjon der. Kan jeg spørre hvilken kirurg du hadde og om du er fornøyd med resultatet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89
1 time siden, Karoline97 skrev:

Jeg har vært på konsultasjon der. Kan jeg spørre hvilken kirurg du hadde og om du er fornøyd med resultatet? :)

Jeg tok neseplastikk hos Tormod westvik . Han er utrolig flink til å lytte til dine ønsker og har fokus på at du skal bli fornøyd . Jeg er superfornøyd med resultatet og hele opplevelsen .🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Brunette89 skrev:

Jeg tok neseplastikk hos Tormod westvik . Han er utrolig flink til å lytte til dine ønsker og har fokus på at du skal bli fornøyd . Jeg er superfornøyd med resultatet og hele opplevelsen .🤩🤩

Så godt å høre! Kjenner jeg er veldig nervøs og begynner å få litt kalde føtter rundt dette. Veldig redd for at jeg ikke skal bli fornøyd, eller at resultatet blir noe helt annet enn det jeg ser for meg 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89

Hos han tror jeg du skal føle deg veldig trygg på at du får det du ber om , så lenge det er mulig og gjennomføre . Dette blir dere enige om , jeg var på konsultasjon to ganger før operasjonen hos han . Jeg fikk akkurat hva jeg ba om , å jeg endret absolutt hele nesen . 

Endret av Brunette89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunette89
19 minutter siden, Karoline97 skrev:

Så godt å høre! Kjenner jeg er veldig nervøs og begynner å få litt kalde føtter rundt dette. Veldig redd for at jeg ikke skal bli fornøyd, eller at resultatet blir noe helt annet enn det jeg ser for meg 👀

Hos han tror jeg du skal føle deg veldig trygg på at du får det du ber om , så lenge det er mulig og gjennomføre . Dette blir dere enige om , jeg var på konsultasjon to ganger før operasjonen hos han . Jeg fikk akkurat hva jeg ba om , å jeg endret absolutt hele nesen . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2019 den 2.58, AnonymBruker skrev:

Hvilke(n) klinikk(er) i landet er best på dette? Tenker på hakeoperasjon, stramme opp litt løs hud i ansiktet og kanskje neseoperasjon. Ønsker kun seriøse svar :) 

30 % av en operasjon er kirurgen, 50 % er hudens måte å leges åå og resterende er tiden etterpå å unngå sol, infeksjon og annen negativ ytre påvirkning.

Anonymkode: ea4d9...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
På 18.8.2019 den 13.24, Brunette89 skrev:

Hos han tror jeg du skal føle deg veldig trygg på at du får det du ber om , så lenge det er mulig og gjennomføre . Dette blir dere enige om , jeg var på konsultasjon to ganger før operasjonen hos han . Jeg fikk akkurat hva jeg ba om , å jeg endret absolutt hele nesen . 

Hei😃

jeg skal opererer hos Tormod i september. Er du fortsatt fornøyd med resultatet? Han virker enormt dyktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89
På 29.7.2020 den 21.59, AlexBee skrev:

Hei😃

jeg skal opererer hos Tormod i september. Er du fortsatt fornøyd med resultatet? Han virker enormt dyktig. 

Gled deg , han er superflink !!! Har snart gått ett år siden operasjonen min å er fortsatt kjempefornøyd 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært på andre konsultasjoner. Men den mannen er så kunnskapsrik og grei.  Har utsatt å rette opp skjev neseskillevegg i alle år pga er redd for at nesen blir verre estetisk .... etter jeg var hos han føler jeg meg trygg på at utfallet blir mye bedre en utgangspunktet. At han kan fjerne kalsifisering av neserygg (etter traume) uten at det vil se rart ut ved å jobbe med hele nesen som et «triangel» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89
7 timer siden, AlexBee skrev:

Så godt å høre. Kan jeg spør om hva du gjorde med nesen? 😃

Jeg minsket hele nesen , så virkelig en heftig operasjon. Var så klein at jeg hadde med ett bilde av en kjent person , hun hadde drømmenesen . Den var helt annerledes enn den jeg opprinnelig hadde. Han klarte å få frem helt nye konturer og den nesen jeg ønsket meg !  han er også ærlig på at man ikke kan endre ansiktets naturlige mimikk , så det vil jo aldri bli helt likt . Men over all tror jeg egentlig ikke det kunne endt bedre ❤️ Stol på han , han vet virkelig hva han gjør !!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ikke aleris Frogner. Dårlig oppfølging og slurvete feil.... Det er min erfaring. 

Anonymkode: acd24...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Ishm skrev:

Lær dere å være fornøyde med dere selv herregud

Slapp av 

Anonymkode: 677bd...47e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
På 9.3.2019 den 2.58, AnonymBruker skrev:

For neseoperasjon, vil nok de fleste anbefale Westvik. For å "stramme opp litt løs hud i ansiktet" regner jeg med at du tenker på facelift? Da burde du i hvert fall gå til Bjerke i Nydalen på konsultasjon ifølge venninna mi som er kosmetisk sykepleri. Men hun sier at du burde går til flere forskjellige klinikkerfor å finne en kirurg du stoler på å som kommuniserer godt med deg.

Anonymkode: 6069f...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...