AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Har kuttet ut en person fra livet mitt, som har drevet med systematisk mobbing av meg med flere i ryggen. Jeg var aldri bra nok, og ble gjort narr av og overvåket.. Til slutt valgte jeg å kutte alle bånd til vedkommende, og fikk tilbake et liv fylt av glede og lykke. Jeg ser meg aldri tilbake, og responderer ikke på noe av det vedkommende finner på. Jeg opplever likevel at h*n forsøker å lage kvalme der h*n kan, og ikke greier å la meg være i fred.. Så det store tusenkronersspørsmålet er: Hvorfor gidder vedkommende å lage kvalme til tross for at jeg er ute av vedkommendes liv? Anonymkode: 20c61...33d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 For en patetisk person. Jeg har ikke et svar. Mine tanker er at vedkommende kan være sjalu, eller bare bestemt seg for at deg kan h*n hakke på. Synd at du ikke får fred selv om du har kuttet kontakt. Har du prøvd å konfrontere denne personen og be h*n om å dra til helvete vekk? Anonymkode: 22234...ff3 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Kanskje rett og slett fordi vedkommende er et beditent menneske som syns det er gøy å se hvor langt de kan trekke andre før det rabler for dem. Anonymkode: 44a13...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: For en patetisk person. Jeg har ikke et svar. Mine tanker er at vedkommende kan være sjalu, eller bare bestemt seg for at deg kan h*n hakke på. Synd at du ikke får fred selv om du har kuttet kontakt. Har du prøvd å konfrontere denne personen og be h*n om å dra til helvete vekk? Anonymkode: 22234...ff3 Har ikke sakt det direkte nei, men bare trukket meg unna. Tror nok at h*n egentlig skjønner at jeg ikke ønsker kontakt. Likevel forsøker h*n å sende stikk i min vei, kanskje i håp om at jeg skal reagere. Men det eneste jeg reagerer på er hvorfor h*n orker å holde på.. Jeg og mine er for opptatte av hverdagen. Anonymkode: 20c61...33d
Sliten&kjørt52 Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor h*n orker å holde på.. Genuin DRITTSekk + Stakkarslig ¨menneske¨ ... Fuck THAT ... a.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sakt det direkte nei, men bare trukket meg unna. Tror nok at h*n egentlig skjønner at jeg ikke ønsker kontakt. Likevel forsøker h*n å sende stikk i min vei, kanskje i håp om at jeg skal reagere. Men det eneste jeg reagerer på er hvorfor h*n orker å holde på.. Jeg og mine er for opptatte av hverdagen. Anonymkode: 20c61...33d Synes du skal si klart ifra at du ikke godtar slik oppførsel! Uansett hva motivasjonen til vedkommende er, får du kun negative følelser ut av det. Det er ikke bra. Si ifra så det sitter, og deretter blokker du h*n! Anonymkode: c8442...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå