AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Del Skrevet 9. mars 2019 Det er jo en grunn til at kvinner oppfordres til å ikke gå alene ute i mørket, fordi menn kan kidnappe en og voldta en. Men nå tror jeg ikke de fleste menn holder på slik naturligvis. Og så er det dette med forelskelse. Jeg har aldri vært lykkelig forelsket, selv om kjærligheten har vlitt rosemalt hele livet mitt av de som jeg har vokst opp med . Jeg føler meg absolutt aldri bra nok. Jeg har ikke hatt sex eller kjæreste. Anonymkode: 310ec...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Del Skrevet 9. mars 2019 Har du ingen gode menn i livet ditt? Selv vokste jeg opp med en fantastisk far og flotte familiekjære onkler. Mine fettere er også gode menn og ektemenn, og både jeg og min søster er gift med gode menn. Ikke perfekte, men langt fra fiender. Kanskje med unntak i noen krangler. Menn er ikke fiender! Det finnes dårlige menn ja, som det finnes dårlige kvinner. Det finnes også menn som føler det samme ovenfor kvinner som du føler ovenfor menn. Som synes at vi er skumle. Som lengter etter kjærlighet, men ikke vet hvordan de skal gå frem. Som ikke føler seg bra nok. Kjærlighet er litt skummelt! Å legge hjertet sitt i en annens hender. Å stole på at den andre ikke sårer deg. Slik er det for alle, men den som ikke våger... Anonymkode: 406e5...aeb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå