Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner bare jeg trenger litt råd og hjelp fra dere. Har ei venninne, eller godt mer over til bekjentskap. Hun ringer med av og til men hver gang jeg spør om å finne på noe hyggelig så velger hun enten å la være å svare på meldingene, si hun er opptatt eller bli delvis småsur for at jeg spør. 

Hun tar aldri initiativ verken på telefon eller noe til å møtes. Skal hun først møtes blir det over en enkel kopp kaffe, det kan gå lang tid i mellom noe som er helt ok men kjedelig å bli avist når man inviterer. 

Nå har jeg slutta å spørre og invitere. Synes likevel det er dumt, og kontakten har vi i mine øyne mistet. Hun bruker jo tid på andre, men ringer meg om det går gæli i jobb elle privatlivet. Vet ikke lengre hvordan jeg skal forholde meg til hun. La være å ta telefonen? Bli mer kostbar? Hun vil jo ikke ha kontakt så hvorfor ringe i det hele tatt spør du meg..... 

Anonymkode: 3d42f...947

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun bruker deg bare og er ikke en venn. Vær glad for de fine stundende dere har hatt tidligere og gå videre. Tenk på det slik at når hun faktisk ringer deg så er det fordi hun har nådd bunnen av ringelista og at hun er så desperat på å prate med noen at hun ringer deg. 

Anonymkode: cf953...f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, ditch henne. Hadde en sånn, ga meg ikke noe annet en vonde følelser. Slik skal ikke en venn være.

Anonymkode: bb993...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Konfronter henne og slutt å la henne bruke deg som hobbypsykolog når livet butter i mot. 

Anonymkode: bee6b...14c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner bare jeg trenger litt råd og hjelp fra dere. Har ei venninne, eller godt mer over til bekjentskap. Hun ringer med av og til men hver gang jeg spør om å finne på noe hyggelig så velger hun enten å la være å svare på meldingene, si hun er opptatt eller bli delvis småsur for at jeg spør. 

Hun tar aldri initiativ verken på telefon eller noe til å møtes. Skal hun først møtes blir det over en enkel kopp kaffe, det kan gå lang tid i mellom noe som er helt ok men kjedelig å bli avist når man inviterer. 

Nå har jeg slutta å spørre og invitere. Synes likevel det er dumt, og kontakten har vi i mine øyne mistet. Hun bruker jo tid på andre, men ringer meg om det går gæli i jobb elle privatlivet. Vet ikke lengre hvordan jeg skal forholde meg til hun. La være å ta telefonen? Bli mer kostbar? Hun vil jo ikke ha kontakt så hvorfor ringe i det hele tatt spør du meg..... 

Anonymkode: 3d42f...947

Avbryt henne og spør hvorfor hun ikke kan snakke med en av de hun treffer til daglig om dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...