Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer dere å ta temperatur på samme tidspunkt hver dag? Man sover jo som regel litt lengre når man har fri...?

Anonymkode: 459f0...720

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg tempet hadde jeg alarmen på på samme tidspunkt også i helgene. Og så tempet jeg og la meg til å sove igjen. Det hjalp at termometeret mitt lagde pipelyd når det var ferdig og at siste temp ble lagret slik at jeg kunne få den opp og notere i appen senere på dagen. 

Skrevet

Gjorde det samme som @N85, og fant etterhvert ut at tempen min ikke var så sensitiv så det var ikke så farlig med litt forskyvninger. Fertility friend tar jo høyde for målinger utenfor normalt tidsvindu f.eks. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør også som beskrevet over, har alltid alarmen på 05. Min temperatur ser ut til å variere mer med klokken enn søvnmønsteret. Jeg har testet det ut litt, først målt 05, så sovet 3-4 timer og målt igjen 08-09, og da blir tempen min en god del høyere på siste måling.  

Anonymkode: 59c3a...b87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg temper 05:30 i hverdagen, og så temper jeg første gangen jeg våkner i helgene.

Pleier å være rundt 6-7 uansett, så er liksom ingen krise!

Tenker som så at tempingen ikke får ta over livet mitt, viktig å få godt med søvn og ha det bra også. Spesielt om man prøver å få barn😊

Anonymkode: 5558b...518

AnonymBruker
Skrevet

Våkner til samme tid uka rundt, da jeg legger meg til samme tid. En vane jeg la meg til for noen år siden. Ingen har godt av å gå med søvnunderskudd i hverdagen, og så sove for mye i helgene. Da er man konstant i ubalanse.

De gangene det ble sent i helgene sov jeg selvfølgelig litt ekstra, og da fikk temping være temping, lot det ikke styre livet mitt. 

Anonymkode: 5339f...c47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...