AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Klarer dere å ta temperatur på samme tidspunkt hver dag? Man sover jo som regel litt lengre når man har fri...? Anonymkode: 459f0...720
N85 Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Da jeg tempet hadde jeg alarmen på på samme tidspunkt også i helgene. Og så tempet jeg og la meg til å sove igjen. Det hjalp at termometeret mitt lagde pipelyd når det var ferdig og at siste temp ble lagret slik at jeg kunne få den opp og notere i appen senere på dagen.
prøverpåny Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Gjorde det samme som @N85, og fant etterhvert ut at tempen min ikke var så sensitiv så det var ikke så farlig med litt forskyvninger. Fertility friend tar jo høyde for målinger utenfor normalt tidsvindu f.eks. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Jeg gjør også som beskrevet over, har alltid alarmen på 05. Min temperatur ser ut til å variere mer med klokken enn søvnmønsteret. Jeg har testet det ut litt, først målt 05, så sovet 3-4 timer og målt igjen 08-09, og da blir tempen min en god del høyere på siste måling. Anonymkode: 59c3a...b87
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Jeg temper 05:30 i hverdagen, og så temper jeg første gangen jeg våkner i helgene. Pleier å være rundt 6-7 uansett, så er liksom ingen krise! Tenker som så at tempingen ikke får ta over livet mitt, viktig å få godt med søvn og ha det bra også. Spesielt om man prøver å få barn😊 Anonymkode: 5558b...518
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Våkner til samme tid uka rundt, da jeg legger meg til samme tid. En vane jeg la meg til for noen år siden. Ingen har godt av å gå med søvnunderskudd i hverdagen, og så sove for mye i helgene. Da er man konstant i ubalanse. De gangene det ble sent i helgene sov jeg selvfølgelig litt ekstra, og da fikk temping være temping, lot det ikke styre livet mitt. Anonymkode: 5339f...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå