AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #21 Skrevet 9. mars 2019 Det er mange desserter som får tennene mine til å løpe i vann, men skikkelig, hjemmelaget tiramisu er nok favoritten. Det er aller mest på grunn av at det rett og slett er skikkelig godt, men også litt på grunn av minner og assosiasjoner som vekkes. ❤️ Anonymkode: b3108...541
SPOCA Skrevet 9. mars 2019 #22 Skrevet 9. mars 2019 * Varme bjærnebær med vaniljesaus * Inspira kirsebæris med sjokoladebiter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #23 Skrevet 9. mars 2019 Brownies!!!!!!! åå nååå fikk jeg skikkelig lyst på d... ahhaha Anonymkode: e9e89...7ac
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #24 Skrevet 9. mars 2019 Ordentlig dyr og god vaniljeis. Eventuelt vaniljeis med sjokoladefondant eller en skikkelig feit, saftig og svær brownie. Jeg var på en resturant i Bergen for en tid tilbake. De hadde en dessert med sjokolade, krem, is(tror jeg) og popcorn! Den var så SINNSYKT god!!!!!!!!! Håper jeg klarer å finne den restauranten igjen, men husker ikke hva den het eller hvor den lå. Også er banan, vaniljesaus og krem utrolig godt. Hjemmelaget krem med et tonn sukker og vaniljesukker selvsagt. Jeg liker dessert jeg, er en skikkelig godtemums Hvorfor har ikke jeg diabetes. Anonymkode: 036d3...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå