Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren for noen *?%&#"!! de to svenske jentene er!

Er det mulig å oppføre seg sånn?

Skikkelig barnslige og umodne, spør du meg.

Med andre ord, bortskjemte drittunger. De irriterer vettet av meg! :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ååå de irriterer ikke bare vettet ut av deg! det skal jeg love deg!!! de er ufyselige! jeg må nok innrømme jeg gossa meg skikkelig da medelene faktisk ble en av de to siste igjen... håpet på at hun skulle blo stemt ut jeg da... for hun og hun mørkhårede lå jo i sengen og sa at ingen av de andre fortjener å vinne, og bare de to er beste!!! søren og! hehehe... men hun er pen på bilder, det skal hun ha... men ellers.... :evil:

synes de norske jentene fikk mye skryt og var flinke;) go kine!!

Gjest Linselus ii
Skrevet

Enig, enig ang både norske og svenske jenter..

Det eneste jeg har tenkt litt på er om de kan være så "lumpne" at det blir stående igjen en jente fra hver nasjon når det er 3 tilbake (altså: den beste vinner, men den nest beste behøver ikke å bli nr 2 hvis denne kommer fra samme land som nr 1). Litt sånn de driver med i Big Brother: sende inn noen nye svensker, fordi litt for mange av dem har gått ut.

Rett og slett for å beholde alle nasjoners interesse!!

Jeg heier patriotisk nok på de norske jentene, og aller,aller mest på Kine :) Positivt at de sa at "hun er en vinner" i dag da:) Forhåpentligvis blir hun å se i topp 3 iallfall!!

Gjest gloria
Skrevet

men jeg skjønte ikke hvorfor bare en jente gikk ut. hvis det skal være slik under hver utvelgelse, vil det jo tilsvare en god del episoder igjen.. trodde tre skulle bli stemt ut i dag.

Skrevet

neste gang blir to stemt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...