Gå til innhold

Er det noen her som har fått barn av denne grunnen før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær helt ærlig. Valgte noen av dere å få barn fordi dere ville ha noen å elske og noen å gi kjærlighet? Kun av den grunnen.

Anonymkode: 1d8b5...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, sånn tenkte ikke jeg. Jeg vet ærlig talt ikke helt hvorfor jeg fikk barn. Var i utgangspunktet ikke særlig begeistret for barn. I hele tjueårene var mitt største mareritt at jeg skulle bli gravid ved et uhell. Kunne ikke tenke meg noe verre. Da var livet over, liksom.

Men så ble jeg 30, og jeg ble 31. Da følte jeg at jeg måtte bestemme meg. Jeg tenkte noe a la "jeg får vel prøve og se hvordan det er, dette å få barn-greiene som alle snakker så varmt om".

Så jeg fikk ett barn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ville ha noen der, familie, slekt, noe eget som jeg kunne gi min kjærlighet til. 

Anonymkode: eab46...bce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Nei, sånn tenkte ikke jeg. Jeg vet ærlig talt ikke helt hvorfor jeg fikk barn. Var i utgangspunktet ikke særlig begeistret for barn. I hele tjueårene var mitt største mareritt at jeg skulle bli gravid ved et uhell. Kunne ikke tenke meg noe verre. Da var livet over, liksom.

Men så ble jeg 30, og jeg ble 31. Da følte jeg at jeg måtte bestemme meg. Jeg tenkte noe a la "jeg får vel prøve og se hvordan det er, dette å få barn-greiene som alle snakker så varmt om".

Så jeg fikk ett barn.

Men da hadde du en mann også, hvis jeg kan spørre? Eller fant du det etter at du bestemte deg for at du ville ha barn?

Lurer også på om noen som har fått barn av grunnen jeg spør om, har funnet en mann nesten kun for å få barn, eller reist til Danmark eller noe lignende.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men da hadde du en mann også, hvis jeg kan spørre? Eller fant du det etter at du bestemte deg for at du ville ha barn?

Ja, hadde mann. Samboer. Vi fikk barn ca 3 år etter at vi ble sammen. Altså barnet ble født ca 3 år etter.

Det var mitt forslag å skaffe barn, men han var med på det med en gang.

Gjest NotYou
Skrevet

En stor grunn. Jeg vil elske noen ubetinget. Det er en fin og skremmende følelse. Jeg vil gi omsorg og beskyttelse til noen som trenger det.

AnonymBruker
Skrevet

Er det kanskje ikke så en uvanlig grunn som jeg har trodd?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er da en vanlig grunn til å få barn. 

Anonymkode: 9e941...094

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær helt ærlig. Valgte noen av dere å få barn fordi dere ville ha noen å elske og noen å gi kjærlighet? Kun av den grunnen.

Eh ja? Jeg tror nok det er den aller vanligste grunnen + at man ønsker å blande gener med den man elsker.

Anonymkode: 47560...fdb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh ja? Jeg tror nok det er den aller vanligste grunnen + at man ønsker å blande gener med den man elsker.

Anonymkode: 47560...fdb

Jeg var ikke klar over det da. :)

Skrevet

Synes nå det er en ganske fin grunn til å få barn?

• Liker 2
Gjest BearMama
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal en ellers få barn? Om ikke for å elske barnet?

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg var sammen med en jeg elsket og tenkte at jeg ville oppleve hvordan det var å bli mamma. 

Det beste jeg har gjort.

Anonymkode: 0038a...f22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...