Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Har hørt om at dette er stort i utlandet. Poledancing etc. Må jo være kjempe gøy, og dessuten veldig god trening! som i tillegg får deg til å føle deg sexy.. (ihvertfall etter litt øvelse hehe.. ) Noen som vet om det finnes noe slikt i Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Dytter denne opp jeg, lurer nemlig på det samme!!! Ser jo kjempe-gøy ut, men også litt skummelt!!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Bra! Takk for støtten.. Ser desverre dårlig ut. Kanskje man må starte noe selv!? :o :-)
Cyndi Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Heihei!skulle bare si at det er kjempebra trening! Spesielt for armer og mage...Må regne med en del blåflekker og slikt i begynnelsen, men d er verdt d:)
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #5 Skrevet 17. april 2005 Eller sjekk ut: Carmen Electra's Aerobic Striptease DVD.. http://www.aerobicstriptease.com/store/cus...tomer/index.php
Gjest Daniella_ Skrevet 17. april 2005 #6 Skrevet 17. april 2005 Eller sjekk ut: Carmen Electra's Aerobic Striptease DVD..http://www.aerobicstriptease.com/store/customer/index.php den har jeg faktisk hørt mye bra om. Er litt fristet til å kjøpe den :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #7 Skrevet 17. april 2005 Heihei!skulle bare si at det er kjempebra trening! Spesielt for armer og mage...Må regne med en del blåflekker og slikt i begynnelsen, men d er verdt d:) Hvordan vet du det holdt jeg på å si... Jobber du som stripper eller noe? Kanskje man rett og slett på gå "strippe-kurs"..? (hvis noe slikt finnes) Men er ikke interessert i å ta av meg for mye klær liksom. Det er bevegelsene og teninga jeg vil ha!
Cyndi Skrevet 17. april 2005 #8 Skrevet 17. april 2005 Hei Jo, jobbet litt med det for en stund tilbake. Men 'polework' er som sagt veldig bra. Og resultatene kommer veldig fort. Knapt en uke og du merker store forskjeller. spesielt på styrken i armene. men man bruker jo hele kroppen da, så du kjenner det overalt. får jeg muligheten en gang skal jeg nok anskaffe meg stang ja
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 ok! morsomt. Gikk du på kurs for å lære å danse..? (Nå virker det kanskje som at dette utvikler seg til en- jeg vil bli stripper- tråd, men det er jo ikke meningen. Er bare nysgjerrig!)
Cyndi Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Hehe, helt iorden at du spør:) Fikk opplæring ja, men det meste lærte jeg fra de andre jentene + hun som styrte hele greia hadde vært turner, så hun hadde et par 10 triks å lære fra seg.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 den har jeg faktisk hørt mye bra om. Er litt fristet til å kjøpe den :oops: Jeg også!!! Så nå har jeg sagt fra til sambo at jeg vil ha den til bursdagen min!! Kan jo bli litt morro for begge etterhvert det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå