AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #21 Skrevet 8. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår, det er flere som sier at jenter er forskjellig. Men jeg trodde det er greit å få noen pointers her. Jeg er litt ensporet og ønsker en "formel" på hvordan det skal gjøres. Hvis det er sånn at det er like mange måter å stimulere klitoris som det er jenter, kommer jeg til å slite med å forstå sex. Skikkelig kompliserte greier 🤔 Anonymkode: bf8a0...26a Det er nok slik det er... Noen liker direkte stimuli, andre vil stimuleres litt mer indirekte, i tillegg kan det variere etter hvor man er i syklus 🤪 og for min del kan man gjerne begynne litt forsiktig mens jeg tåler mer «hardfør» behandling mot slutten 😅✌🏼 Anonymkode: fbc8c...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #22 Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stimulerer meg selv under samleiet, for det er enklest og da kommer jeg garantert. For min del så må det skje kontinuerlig hvis målet er orgasme. Er målet bare å ha det godt, uten orgasme så kan det deles opp. Tenk en mann, han må ha kontinuerlig stimulering av penis for å komme, for meg blir det akkurat det samme. Men en vibrator/vibrerende egg ol er mye mer effektivt, da kommer jeg på svært kort tid også er det ikke slitsomt for mannen. Anonymkode: e9875...382 Jeg trenger ikke kontinuerlig stimulering på penis for å komme. Hvis jeg først er nærme orgasme, er jeg nærme veldig lenge og trenger bare litt stimule for komme. Går fint med pauser, kommer like fort med det. Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #23 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår, det er flere som sier at jenter er forskjellig. Men jeg trodde det er greit å få noen pointers her. Jeg er litt ensporet og ønsker en "formel" på hvordan det skal gjøres. Hvis det er sånn at det er like mange måter å stimulere klitoris som det er jenter, kommer jeg til å slite med å forstå sex. Skikkelig kompliserte greier 🤔 Anonymkode: bf8a0...26a Om det er en trøst er menn like forskjellige. Synes det er spennende jeg, å forsøke seg frem, og finne ut hva som tenner partner mest. Etter 16 år med samme mann kan jeg ennå finne ut nye ting om hvordan kroppen hans og tenningen hans fungerer. Eller om min. Mange ganger har jeg tenkt at nå har vi forsøkt alt, og så finner en av oss på noe annet. Samme formel hele tiden er svært kjedelig over tid, så vi utfordrer hverandre gjerne med nye ting. Både mentalt og fysisk. Anonymkode: 67d52...adb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #24 Skrevet 9. mars 2019 Jeg må stimulere den kontinuerlig. Jeg liker best å gjøre det selv under samleiet, da får han konsentrert seg om penetreringen og jeg kan stimulere sånn jeg trenger det. Anonymkode: ba1a0...3dc 1
SlemUlv Skrevet 9. mars 2019 #25 Skrevet 9. mars 2019 Om klitoris skal stimuleres hos meg, la meg gjøre det selv! (jeg skriver om, fordi det er virkelig ikke nødvendig på meg) Da blir det gjort riktig.. De fleste menn er alt for harde, og klarer ikke følge kroppens signaler. Så snakk med partneren din du, så får du nok svar. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #26 Skrevet 9. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår, det er flere som sier at jenter er forskjellig. Men jeg trodde det er greit å få noen pointers her. Jeg er litt ensporet og ønsker en "formel" på hvordan det skal gjøres. Hvis det er sånn at det er like mange måter å stimulere klitoris som det er jenter, kommer jeg til å slite med å forstå sex. Skikkelig kompliserte greier 🤔 Anonymkode: bf8a0...26a Sorry, det finnes ingen formel. Ikke alle menn runker kuk likt heller! Spør om du får se på hvordan hun tar på seg selv, og om hun ønsker stimuli før, under eller etter penetrasjon. Anonymkode: 235ac...c60 1
Master1 Skrevet 9. mars 2019 #27 Skrevet 9. mars 2019 Snakk sammen det kan være vanskelig men, likevel snakk om hva dere tenner på nyt sexen...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #28 Skrevet 9. mars 2019 Kvinner er forskjellige..... noen like hard stimuli, for andre er det rett og slett vondt.... noen må ha jevn. Andre må ha pause. Snakk sammen. Spør henne. Få henne til å vise deg hvordan.... Anonymkode: 5a62e...005 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #29 Skrevet 9. mars 2019 Veldig mange som sier at kommunikasjon er viktig, og at man bør snakke sammen for å forstå hverandres signaler... Såfremt man da ikke er en superekspert, og har hatt veldig mange partnere å øve seg på blir jo blir jo disse samtalene noe kleine og kliniske de første gangene man har sex. For ikke å snakke om den første gangen. De første gangene man har sex er jo dømt til å bli misslykkede. Enten prater man ihjel sexen med teknikkprat eller så feiler man så til de grader med fremføringen, fordi man ikke har snakket...Dette virker vanskelig. Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #30 Skrevet 9. mars 2019 Bare å si: dikke-dikk, så ordner det seg. 😅 Anonymkode: d7db6...a63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå