AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Skal klitoris stimuleres kontinuerlig under sex? Eller er det greit med pauser. Jeg har noe begrenset erfaring med jenter. Spørsmålet er om følelsene eller stimulansen blir borte hvis man tar en pause i stimuleringen og veien til en evt orgasme må begynnes på ny? Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Den skal heller stimuleres periodevis. Men du har rett i at man starter litt på nytt om man tar bort fokus. Men det er vintig her at slle er forskjellige!! Jeg liker g-punkt og klitorisstimuli gjerne hovedsaklig før og etter samleie. Det ødelegger rytmen hvis det er rykk og napp. Det skal også sies at jeg er såpass voksen at jeg tar styring selv. Mange er mer sjenerte her. Snakk ned kvinnen! Anonymkode: a3cc4...7b0 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den skal heller stimuleres periodevis. Men du har rett i at man starter litt på nytt om man tar bort fokus. Men det er vintig her at slle er forskjellige!! Jeg liker g-punkt og klitorisstimuli gjerne hovedsaklig før og etter samleie. Det ødelegger rytmen hvis det er rykk og napp. Det skal også sies at jeg er såpass voksen at jeg tar styring selv. Mange er mer sjenerte her. Snakk ned kvinnen! Anonymkode: a3cc4...7b0 Men er det ikke litt kleint (evt vått) og stimulere jenta etter samleie hvor man nettopp har sprutet sæd inni?? Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke litt kleint (evt vått) og stimulere jenta etter samleie hvor man nettopp har sprutet sæd inni?? Anonymkode: bf8a0...26a Det er en av tingene som er deilig! Men snakk med henne. Anonymkode: 496ac...ee9 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en av tingene som er deilig! Men snakk med henne. Anonymkode: 496ac...ee9 Ok. Takk for svar. Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Skulle gjerne hatt fler svar her. Føler nemlig at jeg blir sliten i hånda som gjør stimulering men tør ikke stoppe å bytte hånd fordi det blir en teit/klein pause. Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne hatt fler svar her. Føler nemlig at jeg blir sliten i hånda som gjør stimulering men tør ikke stoppe å bytte hånd fordi det blir en teit/klein pause. Anonymkode: bf8a0...26a Da kommuniserer dere dårlig. Du må variere litt mer enn som så. Veksle mellom inni og utenpå. Spørre hva hun liker. Du trenger vel ikke å komme i en og samme runde? Det er ikke «først deg og så henne» eller omvendt. Det er et samarbeid. Anonymkode: a3cc4...7b0 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 Jeg foretrekker klitorisstimuli i forkant av penetrering viss jeg skal velge mellom før og etter samleiet. Jeg eller partneren min stimulerer ikke klitoris under selve samleiet fordi jeg rett og slett ikke liker det; penetreringen gjør klitoris mindre følsom for min del og det blir litt for mye å konsentrere seg om. Anonymkode: 19337...c22
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #9 Skrevet 8. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kommuniserer dere dårlig. Du må variere litt mer enn som så. Veksle mellom inni og utenpå. Spørre hva hun liker. Du trenger vel ikke å komme i en og samme runde? Det er ikke «først deg og så henne» eller omvendt. Det er et samarbeid. Anonymkode: a3cc4...7b0 Men stimulien bør være konstant uten pauser? Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foretrekker klitorisstimuli i forkant av penetrering viss jeg skal velge mellom før og etter samleiet. Jeg eller partneren min stimulerer ikke klitoris under selve samleiet fordi jeg rett og slett ikke liker det; penetreringen gjør klitoris mindre følsom for min del og det blir litt for mye å konsentrere seg om. Anonymkode: 19337...c22 Det var et interessant innspill. Jeg har sett flere videoer der man skal bruke hånda på klitoris samtidig med penetrering. Det ser ikke så lett ut. Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #11 Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men stimulien bør være konstant uten pauser? Anonymkode: bf8a0...26a Nei, men den du skal spørre er ikke meg. Mange synes det blir for intenst. Lange forspiel er typisk fint for kvinner, især unge kvinner som ikke har oppskriften selv enda. Det er hun som skal komme og det er ikke sikkert det er du som får det til.... Anonymkode: a3cc4...7b0 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #12 Skrevet 8. mars 2019 Personlig så er mannens utløsningen slutten for meg. Det griset og den ekle lukten skal ikke spres mer enn. nødvendig. Anonymkode: a3cc4...7b0
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #13 Skrevet 8. mars 2019 Hos meg skal stimulien være konstant, men med riktig styrke og på rett sted (ikke rett oppå selve klitten, men på den fra siden, ikke for hardt). Så dette er jo veldig individuelt.. Anonymkode: 19337...c22 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #14 Skrevet 8. mars 2019 Som trådstarter må jeg stramme litt inn her. Det var ikke meningen å la tråden dreie seg om hvem som skal komme først, men om stimuli på klitoris bør være kontinuerlig fordi kvinner "faller" i stimuli når man stopper opp og må bygges opp igjen fra starten hvis man tar en pause. Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #15 Skrevet 8. mars 2019 Jeg liker ikke å få orgasme før selve sameiet, fordi etter jeg har fått en orgasme så føler jeg meg ferdig, så jeg vil helst ha den under samleiet. Men hos meg trengs den ikke å stimuleres aktivt under samleie, det holder å holde en finger på den, eller en vibrator på den, men jeg liker at den inkluderes. Etter fyren har kommet så er sexen ferdig. Du må snakke med dama. Vi er så forskjellige. Men ja, for meg om du stopper simuleringen, så må du starte på nytt. Anonymkode: 4a91a...b36 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #16 Skrevet 8. mars 2019 For meg hadde det blitt for mye med stimuli av klitoris hele tiden. Liker best å bli slikket først, og ikke bare på klitoris, for så å ha samleie. Om han ligger godt til for det kan han gjerne kose litt med fingrene også, men ikke da heller direkte på klitoris hele tiden. Jenter er forskjellige, og du må nesten høre med kvinnen det gjelder, eller være veldig var på reaksjoner. Anonymkode: 67d52...adb 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #17 Skrevet 8. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som trådstarter må jeg stramme litt inn her. Det var ikke meningen å la tråden dreie seg om hvem som skal komme først, men om stimuli på klitoris bør være kontinuerlig fordi kvinner "faller" i stimuli når man stopper opp og må bygges opp igjen fra starten hvis man tar en pause. Anonymkode: bf8a0...26a Ja det faller. Men så blir det så mye deiligere når det kommer tilbake. Å bli "avbrutt" og så på igjen, øker gleden når det til slutt blir fullført. Men det må gjøres ordentlig. Jeg liker ikke manisk klåing uten stopp. han må skjønne hva jeg liker og ta mine signaler. Og derfor synes jeg du skal snakke med henne. i detalj: hvordan vil hun ha det? Det er forskjell på kvinner og situasjoner. slik det sikkert er for menn også. Anonymkode: 496ac...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #18 Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg hadde det blitt for mye med stimuli av klitoris hele tiden. Liker best å bli slikket først, og ikke bare på klitoris, for så å ha samleie. Om han ligger godt til for det kan han gjerne kose litt med fingrene også, men ikke da heller direkte på klitoris hele tiden. Jenter er forskjellige, og du må nesten høre med kvinnen det gjelder, eller være veldig var på reaksjoner. Anonymkode: 67d52...adb Jeg forstår, det er flere som sier at jenter er forskjellig. Men jeg trodde det er greit å få noen pointers her. Jeg er litt ensporet og ønsker en "formel" på hvordan det skal gjøres. Hvis det er sånn at det er like mange måter å stimulere klitoris som det er jenter, kommer jeg til å slite med å forstå sex. Skikkelig kompliserte greier 🤔 Anonymkode: bf8a0...26a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #19 Skrevet 8. mars 2019 Det skal jo ikke være kleint, så ma må du nok samle litt mot å være åpen om kommunikasjon og følge med på hennes signaler. Det er VELDIG MANGE unge jenter som ikke får orgasme med partner. Anonymkode: a3cc4...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #20 Skrevet 8. mars 2019 Jeg stimulerer meg selv under samleiet, for det er enklest og da kommer jeg garantert. For min del så må det skje kontinuerlig hvis målet er orgasme. Er målet bare å ha det godt, uten orgasme så kan det deles opp. Tenk en mann, han må ha kontinuerlig stimulering av penis for å komme, for meg blir det akkurat det samme. Men en vibrator/vibrerende egg ol er mye mer effektivt, da kommer jeg på svært kort tid også er det ikke slitsomt for mannen. Anonymkode: e9875...382 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå