Gå til innhold

SMS avslører utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lest det? Sto på msn.no (eller vg.no for den saks skyld) om at SMS avslører utroskap. Lignende har vel vært nevnt her før, men altså....er man utro hvis man sender heftige sms-meldiger med en annen over lengre tid?? Er vel å gå litt over grensa, men...synes dere det er akseptabelt?

Sjekker dere mobilen til typen/dama hvis dere mistenker noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står en artikkel om dette i VG i dag:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6639044

Lignende har vel vært nevnt her før, men altså....er man utro hvis man sender heftige sms-meldiger med en annen over lengre tid?? Er vel å gå litt over grensa, men...synes dere det er akseptabelt?

Man behøver vel ikke være direkte utro fordi om man sender "heftige meldinger" til en person over lengre tid, dette er vel avhengig av hvilken person det er...... en god venn eller liknende.

Jeg tror de fleste vil akseptere at SMS meldinger benyttes til å ha det morro med familie, venner, arbeidskollegaer osv. så lenge dette foregår åpent for partneren.

Verre syns jeg det blir i det øyblikket man ikke er i stand til/eller vil fortelle partneren hvem man tekster med og om hva... dersom det kun dreier seg om uskyldig "morro" via SMS.

Syns man selv innholdet i meldingen er av en grad at det går i grenseland, eller at man vet at partneren ikke vil sette pris på disse meldingene og bli urolig.... ja da syns jeg det går for langt.

Jeg ville i hvertfall ikke ha likt at kjæresten min mottok følgende melding fra en annen mann:

"takk for sist, det var deilig å være sammen med deg....." uten at dette var en jeg vist om at hun utveklset SMS meldinger med på vennskapsnivå.

Jeg syns ikke man skal sjekke mobilen til partneren, men har man en mistanke om utroskap vil vel de fleste gjøre ting de normalt ikke gjør for å få bekreftet/avkreftet mistanken.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg mottager jevnlig "heftige" mld ifra mannelige venner (og også kvinnelige venner) som man godt kunne heve øyenbrynene over; men om vi er utro sammen???? Nei d vil jeg ikke kalle utroskap.

Skrevet

Definisjonen på "heftige meldinger"???

Vi vet vel alle hvor grensen går, Kristian forklarte det på en utmerket måte...

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Er det bare jeg som har misforstått? Jeg tror ikke det er utroskap VIA sms som er poenget, men snarere at dersom man ER utro så kan partneren finne det ut ved å sjekke mobilen din.

Å sende intime tekstmeldinger er jeg ikke på som utroskap, men idiotisk er det! :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...