Ariana807 Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Jupp, nok en tråd om dette fenomenet. Jeg ble kontaktet for ca en uke siden av en mann via nettdating. Har virket veldig interessert, de neste dagene skrev vi lange meldinger til hverandre. Jeg svarte på siste melding onsdag kveld, den er ennå ulest. Jeg trodde jeg virkelig hadde funnet noen som var verdt å bruke tid på, men... ingenting. Det kan være en god grunn bak stillheten kanskje (jada, hører hvor patetisk det kanskje høres ut 😅😂), men om det skulle ha oppstått en eller annen familiekrise, jeg kan se at det kan være en grunn bak, han har ikke vært pålogget siden han sendte forige melding... men ... ja hva skal man tenke... blir forvirra av den ekstreme interessen med lange meldinger som han nok har brukt tid på, og så plutselig «ingentin... 😑 Uansett, grunnen til tråden; noen som har «grunner» til hvorfor noen ghoster? Hvorfor ikke bare være voksen og si «jeg har funnet tonen med noen andre», «jeg føler ikke vi passer sammen», «jeg tenker at ...». Ja noe, bare et lite vink for å få en avslutning. Såklart, vi har snakket sammen i noen dager. Det er langt i fra en forlovelse eller noe som helst, men fortjener ikke den andre parten fortsatt bare et lite «goodbye». Finnes kanskje mange dumme grunner til å avvise noen, men et eller annet som avslutter samtalen. Blir nå liksom til at jeg bare venter på at det kanskje kan komme inn en melding... Prøver å ikke tenke for mye på det, men det ligger jo liksom der i bakhodet «hva skjer?». Og hva gjør man dag, jo man søker svar på KG 😂 hva ellers skal man gjøre på en fredagskveld 😂 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Synes du tar litt vel av her. Han har jo ikke vært pålogget siden onsdag kveld. Selvfølgelig kan han være opptatt med noe. Anonymkode: 82a58...267 1
Ariana807 Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du tar litt vel av her. Han har jo ikke vært pålogget siden onsdag kveld. Selvfølgelig kan han være opptatt med noe. Anonymkode: 82a58...267 Haha, kanskje, men når noen nermest virker som om de har bare ventet på en melding å svare på, til å gå gå 2 dager uten en eneste melding... det er det som gjør at dette føles veldig merkelig og gjør at det tyder på ghosting. Men som jeg skrev, kan jo være en grunn bak, men det henger ikke sammen med den personen jeg har skrevet med på en måte... om det går an å skjønne. Går fra 100% total kontakt til stillhet... 🤔 det er den delen som får en til å lure på hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Det der er ikke ghosting. Mange som ikke forstår definisjonen av dette begrepet. Anonymkode: fc4dc...141 2
Ariana807 Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er ikke ghosting. Mange som ikke forstår definisjonen av dette begrepet. Anonymkode: fc4dc...141 Så hva vil du si ghosting er? Er veldig interessert i hva du mener er riktig bruk av begrepet
Markk16 Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 Dette er egentlig ikke ghosting. Jeg har blitt ghostet to ganger, begge gangene datet jeg dem på ca 3,4 mnd, med daglig kontakt, vi pleide å snakke i tlf, altså ikkebare meldinger. Når de plutselig forsvant så skjønte jeg det var ghosting. Men jeg har og snakket med noen andre i f eks noen uker, eller har vært på kanskje 4 dates med noen, og så har kontakten «dabbet av» , det sikkert pga manglede interesse, og det kaller jeg ikke ghosting. Jeg føler ikke behov for å si til noen jeg ikke er sammen med enda at jeg vil avslutte.. Grunnen at noen ikke vil avslutte ordentlig men bare forsvinne er at de etterpå når det passer for dem kan komme tilbake og leke uskyldig.. som begge eksene mine gjorde:) 3
McMary Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 Det der skjer jo dessverre hele tiden, at chatter dør ut. Samme hvor fantastisk de kan virke en dag eller tre. Det er sikkert forskjellig grunner til det, mistet interessen, møtte en annen, skjedde noe i livet.. Ja det er kjipt, særlig når man virkelig har funnet tonen og begynt å håpe litt at kanskje HAN HER er noe spesielt. Så var han ikke så kean allikevel. 😕 La det bero noen dager og se om han dukker opp igjen. Ghosting er vel først når man har møtt noen? Har aldri opplevd at noen skriver at de ikke vil chatte mer. Jeg har sagt fra at jeg ikke er interessert når noen har bedt meg ut, men aldri skrevet at en chat er / har blitt uinteressant jeg heller. Som regel så fader det ut litt saktere, man merker at meldingene blir kortere og sjeldnere, men en og annen gang har jeg opplevd det du gjør også.
Ariana807 Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2019 5 minutter siden, McMary skrev: Det der skjer jo dessverre hele tiden, at chatter dør ut. Samme hvor fantastisk de kan virke en dag eller tre. Det er sikkert forskjellig grunner til det, mistet interessen, møtte en annen, skjedde noe i livet.. Ja det er kjipt, særlig når man virkelig har funnet tonen og begynt å håpe litt at kanskje HAN HER er noe spesielt. Så var han ikke så kean allikevel. 😕 La det bero noen dager og se om han dukker opp igjen. Ghosting er vel først når man har møtt noen? Har aldri opplevd at noen skriver at de ikke vil chatte mer. Jeg har sagt fra at jeg ikke er interessert når noen har bedt meg ut, men aldri skrevet at en chat er / har blitt uinteressant jeg heller. Som regel så fader det ut litt saktere, man merker at meldingene blir kortere og sjeldnere, men en og annen gang har jeg opplevd det du gjør også. Kanskje bare jeg som er høfflig og sier i fra da 😅😂 Men som skrevet så bare... det gikk fra laaaaange meldinger til full stopp. For jeg er helt med på at ting noen ganger dør ut. Slik skjer, men dette ble ekstremt brått. Er kanskje det som setter meg litt ut. Følte vel for å kalle det ghosting, da vi begge var enig i at vi var interessert i den andre parten og vi var begge interessert i å møtes, så bare stillhet... Altså det er kun noen dager det er snakk om, så dette betyr ikke sån kjempe mye, men igjen ble helt satt ut av at man gå fra helt på til ingenting... ingen tegn på at noe holt på å dø ut. Men ingen skade skjedd, eller kanskje dummet meg litt ut her da 😅 virker som om alle andre enn meg vet hva en skikkelig betegnelse på ghosting er 😬😅😂
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Skrevet 8. mars 2019 Dere har chattet i noen dager og så plutselig svarer han deg ikke.. Altså.. det at han virket intressert det er jo ikke den store, dype interessen på et sånt tidlig tidspunkt. Tenker da er du en mulighet som han kanskje KAN bli intressert i. Men så har en andre ting i livet som kommer mye før deg... og ikke minst andre damer. Tror det er lurt å ikke legge så mye i interessen fra en mann i begynnelsen. Anonymkode: 9e403...0c3
Ariana807 Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har chattet i noen dager og så plutselig svarer han deg ikke.. Altså.. det at han virket intressert det er jo ikke den store, dype interessen på et sånt tidlig tidspunkt. Tenker da er du en mulighet som han kanskje KAN bli intressert i. Men så har en andre ting i livet som kommer mye før deg... og ikke minst andre damer. Tror det er lurt å ikke legge så mye i interessen fra en mann i begynnelsen. Anonymkode: 9e403...0c3 Nei har kanskje skjønt det fra svarene her, men det siste han skrev var om muligheten for å treffest. Han liker Harry Potter og jeg sa jeg skulle se Crimes of Grindewald denne helgen. Men han har jo ikke lest svaret mitt da.... Har opplevd at ting dør ut på chatt før, men ikke i denne settingen når det er snakk om å få til en date 😕 var det som satt meg veldig ut her. Prøver alltid å være «G I Jane» i starten, da menn ofte virker som om de kun vil få deg veldig interessert, og så fordufter de. Men er ikke så lett når man føler at det kan faktisk være noe der. Men jeg skal nå kose meg i kveld uten han med filmen da. Kommer nok til å gruble litt på dette enda altså 🤔 klarer liksom ikke å fatte at man kan være så på, for så å gjøre helomvending og bli helt av... kanskje og med et hint av at jeg personlig alltid sier i fra om jeg har mistet interessen... føler det bare er direkte høfflig, særlig når samtalen har gått i retning av å prøve å få til å møtes. Menmen
McMary Skrevet 8. mars 2019 #12 Skrevet 8. mars 2019 43 minutter siden, Ariana807 skrev: Kanskje bare jeg som er høfflig og sier i fra da 😅😂 Men som skrevet så bare... det gikk fra laaaaange meldinger til full stopp. For jeg er helt med på at ting noen ganger dør ut. Slik skjer, men dette ble ekstremt brått. Er kanskje det som setter meg litt ut. Følte vel for å kalle det ghosting, da vi begge var enig i at vi var interessert i den andre parten og vi var begge interessert i å møtes, så bare stillhet... Altså det er kun noen dager det er snakk om, så dette betyr ikke sån kjempe mye, men igjen ble helt satt ut av at man gå fra helt på til ingenting... ingen tegn på at noe holt på å dø ut. Men ingen skade skjedd, eller kanskje dummet meg litt ut her da 😅 virker som om alle andre enn meg vet hva en skikkelig betegnelse på ghosting er 😬😅😂 Ah, dere hadde snakket om å møtes også ja. Klart det er skuffende når den gode samtalen stopper så brått! Du er vel et følelsesmenneske og du gledet deg over å ha funnet en som virket spesiell. Håper han dukker opp igjen eller du treffer på en ny. Jeg må si det er langt mellom de jeg får skikkelig connection med, uten at det er noen trøst for deg akkurat nå. Han jeg har hatt best kontakt med har forsvunnet og kommet tilbake flere ganger, en raring, men jeg har glede av han også så jeg lar han styre på mens jeg chatter på siden med andre. 😄 Hadde jeg spurt her på KG hva jeg skulle gjøre så hadde vel svaret vært å blokkere. Vi får stå for den vi er med det følelsesregisteret vi har. Ikke tenk at du har dummet deg ut, man vet ikke noe før man har lært det. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #13 Skrevet 9. mars 2019 13 timer siden, McMary skrev: Ah, dere hadde snakket om å møtes også ja. Klart det er skuffende når den gode samtalen stopper så brått! Du er vel et følelsesmenneske og du gledet deg over å ha funnet en som virket spesiell. Håper han dukker opp igjen eller du treffer på en ny. Jeg må si det er langt mellom de jeg får skikkelig connection med, uten at det er noen trøst for deg akkurat nå. Han jeg har hatt best kontakt med har forsvunnet og kommet tilbake flere ganger, en raring, men jeg har glede av han også så jeg lar han styre på mens jeg chatter på siden med andre. 😄 Hadde jeg spurt her på KG hva jeg skulle gjøre så hadde vel svaret vært å blokkere. Vi får stå for den vi er med det følelsesregisteret vi har. Ikke tenk at du har dummet deg ut, man vet ikke noe før man har lært det. Elsker innleggene dine McMary! Du sprer så mye godhet og backer opp oss andre fortvilte kvinner. Sånne personer som deg gjør forumet så mye bedre. Anonymkode: 4a9d3...a19 1
McMary Skrevet 9. mars 2019 #14 Skrevet 9. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker innleggene dine McMary! Du sprer så mye godhet og backer opp oss andre fortvilte kvinner. Sånne personer som deg gjør forumet så mye bedre. Anonymkode: 4a9d3...a19 ❤️ You just made my day! Tusen takk, det var en veldig koselig tilbakemelding. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå