Thomasine Skrevet 14. april 2005 #1 Del Skrevet 14. april 2005 Vil ha en beholder til å henge på veggen(ved komfyren!), med lokk, til å ha grovsalt jeg bruker i maten!!! Har nå trålet "land og strand" rundt i de butikkene jeg kunne tenke meg hadde no' sånt, men det er jo umulig å finne.... :-( Jeg har en, men den har sprekt og jeg ønsker meg en ny!!! Noen som har tips til hvor jeg kan lete, evt. hva det heter på engelsk så kan jeg søke i utlandet...? Kanskje noen har tips til andre ting å henge på veggen ( vil ikke ha beholder på benken da det tar sånn plass!) som kan brukes til salt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 14. april 2005 #2 Del Skrevet 14. april 2005 Vet hva du mener, for mine foreldre har en sånn. Men kan ikke komme på å ha sett sånne i noen butikker. Eneste alternativet kan være krydderhyller som henges på veggen, som bl.a. denne: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...110*10258*10262 der bl.a. en saltbøsse kan settes sammen med annet krydder. Men hvis du har plass til det andre krydderet andre plasser er det jo litt drøyt med en sånn til bare salt da.. Lykke til med letingen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. april 2005 #3 Del Skrevet 14. april 2005 Er det et en sånn i tre du mener? I så fall ville jeg sjekket -nille. Jeg kjøpte en drøss med slike til hobbybruk for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 15. april 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 15. april 2005 Takk for svar! :o Nei, den hylla blir i drøyeste laget... I tre var ikke det som slo meg først, vil egentlig ha den i noe som er svart eller kanskje stål?! Vil den skal stå litt i stil med annet jeg har på kjøkkenet! Hva kan jeg søke etter på engelske sider da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 15. april 2005 #5 Del Skrevet 15. april 2005 Du kan jo kjøpe en i tre og male den svart eller sølv? Hvis du bruker sprayboks får du et fint og jevnt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå