Gå til innhold

Noen som har denne fra Jysk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen har noe fra denne serien (finnes i flere størrelser og farger) vil jeg sette STOR pris på å få vite størrelsen på én "rute"!

Dybden er 34 cm, men hvor høyt og bredt er hver hull? 

image.png.a86ccca984b39a199fba2833f9e9a571.png

Anonymkode: 7fb55...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står vel hvor høy den er? Del høyden på antall ruter så finner du det ut. Trekk fra et par cm for plankene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, netpuppy skrev:

Det står vel hvor høy den er? Del høyden på antall ruter så finner du det ut. Trekk fra et par cm for plankene. 

Joda, men hvis mulig, vil jeg ha det nøyaktige målet. 

Ts 

Skrevet

oppfordrer til en overskrift som beskriver mer, ellers blir dette bare en tråd som gir skuffelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare dør etter å hylle personene over, som bidrar til felles-skapet, til tross for at et innlegg som ikke engang prøver å svare på spørsmålet, kanskje vil være skuffene for trådstarter. 

Anonymkode: 32b18...d26

Skrevet

Jeg kan ta mål av min senere i kveld og gi deg svar 😁

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, puffy123 skrev:

Jeg kan ta mål av min senere i kveld og gi deg svar 😁

Ser nå at jeg ikke har helt de samme hyllene så da var det kanskje ikke så mye hjelp i meg 😅 men ring Jysk og spør, han gjorde det tidligere og de målte opp og svarte som best de kunne 👏🏻

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, puffy123 skrev:

Ser nå at jeg ikke har helt de samme hyllene så da var det kanskje ikke så mye hjelp i meg 😅 men ring Jysk og spør, han gjorde det tidligere og de målte opp og svarte som best de kunne 👏🏻

Takk for at du hadde tenkt til å prøve 🙂 Jeg har sendt dem en mail, det gikk ikke å ringe nærmeste butikk. 

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...