Gå til innhold

Hvorfor blir dere kvinner så sure over å få dickpic?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere overreagerer og overdramatiserer. Det er bare et bilde av en litt intim kroppsdel. Likevel blir flere av dere kvinner sure og demoniserer mannen og avviser han fullstendig bare fordi han egentlig har vist guts til å vise dere en intim del av seg selv. Respekterer at mange menn ikke velger å sende bilde, men jeg reagerer på den kollektive demoniseringen dere driver med ovenfor menn som tør å sende bilde. i 2019 så har dere kvinner blitt lettkrenkelige. Dere kan ikke hevde at et lite bilde er trakassering. Det er å dra det for langt. Jeg savner og etterlyser at kvinner kan ha et mindre konformt syn på bilde av penis og ikke være så hysteriske over å få et lite bilde av penis. Dere må roe dere litt ned. Dere har en lang liste med punkter før dere i det hele tatt har snakket med mannen, og nåde hvis man skulle streife innom noe dere ikke har på den forhåndssatte listen deres. Det er bare et lite bilde, trenger ikke å blåse det så stort opp.

Anonymkode: 06268...ae1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg tror kanskje ikke at alle vil ha det, men dere trenger ikke å starte tredje verdenskrig over et lite bilde. ville bare frem til at dere demoniserer mannen fordi han har sendt dere et lite bilde. dere må ikke blåse konteksten så veldig mye opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff da....

Hvor skal en i det hele tatt begynne? 

Anonymkode: db571...e52

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er vulgært, respektløst og er uønsket blotting. Gir meg totalt avsmak.

Anonymkode: 724ec...0db

• Liker 40
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde du likt å få dickpicks av tilfeldige menn TS? Du hadde ikke opplevd det som ubehagelig i det hele tatt? 

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere overreagerer og overdramatiserer. Det er bare et bilde av en litt intim kroppsdel. Likevel blir flere av dere kvinner sure og demoniserer mannen og avviser han fullstendig bare fordi han egentlig har vist guts til å vise dere en intim del av seg selv. Respekterer at mange menn ikke velger å sende bilde, men jeg reagerer på den kollektive demoniseringen dere driver med ovenfor menn som tør å sende bilde. i 2019 så har dere kvinner blitt lettkrenkelige. Dere kan ikke hevde at et lite bilde er trakassering. Det er å dra det for langt. Jeg savner og etterlyser at kvinner kan ha et mindre konformt syn på bilde av penis og ikke være så hysteriske over å få et lite bilde av penis. Dere må roe dere litt ned. Dere har en lang liste med punkter før dere i det hele tatt har snakket med mannen, og nåde hvis man skulle streife innom noe dere ikke har på den forhåndssatte listen deres. Det er bare et lite bilde, trenger ikke å blåse det så stort opp.

Vet du, jeg hørte en diskusjon angående menn som sender dickpic. Det psykiateren og politiet sa var at gutter og menn som sendte denne typen bilder i dag var de guttene  og mennene man før dataalderen møtte på som blottere utendørs. 

I tillegg er straffelovens anvendelse for blotting på offentlig sted den som kommer til anvendelse når man sender dickpic til noen. 

Er du stolt over å være blotter på elektroniske medier? Alle som mottar denne typen bilder burde anmelde, det var oppfordringen fra politiet. 

Anonymkode: da6ec...fce

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI, vi er ikke lettkrenka, vi er DRIT LEI av å måtte finne oss i masse piss bare fordi andre (menn og noen kvinner) mener at vi bør tåle såpass! DRIT OG DRA! 

Anonymkode: b92e2...099

Det er da ikke så ille at noen har et avslappet forhold til egen kropp? Det er jo bare en litt gøyal og uhøytidelig spøk med litt seksuell undertone. Likevel skriker dere i kor og demoniserer mannen som har vært så frekk å sende dere et lite bilde. metoo-generasjonen - det er dere.

AnonymBruker
Skrevet

For meg blir det akkurat det samme som at du skulle kommet på trappa mi og vist frem utstyret -ekstremt invaderende og like ekkelt som blotting. 

Anonymkode: f5c68...afd

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker dickpics jeg! Har jeg lagt til en fyr på snap så forventer jeg penlsbilde ellers blir jeg sutrete!

Anonymkode: f2462...414

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, sånn helt enkelt: 

1: Hvorfor har du lyst til å sende bilde av tissen din til noen?

2: Hvorfor tror du noen vil sette pris på om du sender dem et bilde av tissen din?

Anonymkode: db571...e52

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg tror kanskje ikke at alle vil ha det, men dere trenger ikke å starte tredje verdenskrig over et lite bilde. ville bare frem til at dere demoniserer mannen fordi han har sendt dere et lite bilde. dere må ikke blåse konteksten så veldig mye opp.

Jeg demoniserer ikke menn som uoppfordret sender ut "et lite" dickpick. 

Derimot regner jeg disse mennene som komplett idioter, altså særdeles dårlig utstyrt i toppetasjen - og dermed fullstendig uinteressante å stifte noe som helst bekjentskap med. Jeg gidder ikke å bruke et sekund av tiden min på å omgås folk som har så lite i topplokket. Til det er livet altfor kort. 

Anonymkode: c6194...79c

• Liker 36
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg ts, hvis du er så forvirret. Forøvrig viser du ganske greit hva vi kvinner må slite med. 

Anonymkode: 5ed91...4e4

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Svært få damer liker blottere.

Anonymkode: fade1...2c6

• Liker 20
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere overreagerer og overdramatiserer. Det er bare et bilde av en litt intim kroppsdel.

Vi har bygd Romerriket. Vi har reist til månen. Vi har funnet en kur for nesten alle sykdommer.

Om du døde i morgen, er det dette du ønsker å bli husket for??

"La meg se..., sånn! Der er pikken klar til å bli tatt bilde av. Yes.!"

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så ille at noen har et avslappet forhold til egen kropp? Det er jo bare en litt gøyal og uhøytidelig spøk med litt seksuell undertone. Likevel skriker dere i kor og demoniserer mannen som har vært så frekk å sende dere et lite bilde. metoo-generasjonen - det er dere.

Er det sånn at du bare er ute etter å sitte her og forsvare din egen totalt uakseptable oppførsel? Eller hva er agendaen din?

Anonymkode: b92e2...099

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vulgært, respektløst og er uønsket blotting. Gir meg totalt avsmak.

Anonymkode: 724ec...0db

Fordi du velger å se slik på det. Andre kvinner ser annerledes på det. Du har ikke mer rett enn de.

Anonymkode: b9823...903

Skrevet

Er du alvorlig talt så dum at du ikke forstår hvorfor de blir sure for det?

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Bare å sende til meg.  Ender bare med at jeg viser bildene til venninner og så ler vi oss ihel for den stygge penisen du sendte og hvor desperate dere fremstår. Greit at mannfolk vil vise seg frem, men selv penisen til kjæresten min er stygg. Ikke den jeg tenner på,  men hele han.  Selv fitta mi er stygg og bretter den ikke når jeg føler for det.  Greit det er naturlig. Men så pent er ikke utstyret vårt altså. 

Anonymkode: 4dc30...481

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...