AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Jeg tok opp boliglån med kausjonist for noen år siden. Nå er denne boligen solgt, lånet er nedbetalt og overskuddet overført til den kontoen som lånet ble trukket fra. Dette var fra før av min private bankkonto, ikke en som ble opprettet i forbindelse med lånet og at jeg hadde kausjonist. Vil kausjonisten fremdeles kunne se aktivitet på denne kontoen? Anonymkode: 1f956...2e5
Million Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Har kausjonister innsyn i andre menneskers konto? Selv om det er en de har stilt som kausjonist for, ante jeg virkelig ikke at de hadde dette. Er det noe nytt? Faren min var kausjonist for meg for mange år siden, men det var ikke snakk om noe innsyn på konto da. Svigers stilte også som kausjonister da jeg og eksen skulle kjøpe bolig sammen første gang (-99). Det var ikke snakk om noe innsyn på våre kontoer da heller. 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Kausjonister har da aldri hatt innsyn på kontoene!! Anonymkode: 527a7...0c1 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok opp boliglån med kausjonist for noen år siden. Nå er denne boligen solgt, lånet er nedbetalt og overskuddet overført til den kontoen som lånet ble trukket fra. Dette var fra før av min private bankkonto, ikke en som ble opprettet i forbindelse med lånet og at jeg hadde kausjonist. Vil kausjonisten fremdeles kunne se aktivitet på denne kontoen? Anonymkode: 1f956...2e5 Hva slags "kausjonist" er egentlig dette? Anonymkode: b1e91...886
Kittykat Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Når jeg og samboeren kjøpte vår første leilighet i 1999, så stilte svigers som kausjonister. De fikk ikke innsyn i kontoen vår, så jeg vil ikke tro at dette er vanlig...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Kausjonister skal da ikke ha innsyn i din konto Anonymkode: e4e0e...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå