Gå til innhold

Damen publiserer bilder i undertøy og med sexy-blikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt jeg ikke liker det. Men hun legger ut posering ilder, bilder der hun danser sexy, bikinibilder osv. Hun sier at jeg er sjalu og at jeg er eiersyk. At det er bare slik damer er, og at jeg ikke kan eie henne bare fordi vi er i et forhold.

Jeg føler det er respektløst ovenfor meg, at hun skal få så mye likes og trenge så mye bekreftelse fra andre menn... 

Hva synes dere andre menn her inne? 

Anonymkode: d7bea...ae2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke andre menn, men jeg er enig med deg.

Det ER respektløst overfor deg og hun burde slutte med det når du sier at du ikke liker det.

Dessverre virker det som om oppmerksomheten fra andre veier tyngre enn det hun får fra deg, så du må antakeligvis velge mellom å fortsette å mase på henne, akseptere det eller gå fra henne. 

Jeg hadde sannsynligvis valgt det siste. Jeg hadde ikke orket å være sammen med en mann som hele tiden måtte vise seg fram for andre å få flest mulig likes fordi kroppen hans var så fin. 

Anonymkode: b0de4...6a6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Motparten til damer som ikke liker at typen klikker liker på andre halvnakne damer? Er det der skoen trykker altså🤔

Anonymkode: b7594...a5c

• Liker 1
Skrevet

Forstår meg heller ikke på de som legger ut slike bilder, kvinner eller menn. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motparten til damer som ikke liker at typen klikker liker på andre halvnakne damer? Er det der skoen trykker altså🤔

Anonymkode: b7594...a5c

Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, miss summers said:

Forstår meg heller ikke på de som legger ut slike bilder, kvinner eller menn. 

Kvinnene vil ha oppmerksomhet og menn gir oppmerksomhet som betaling for bildene, der har du den (onde?) evigvarende sirkelen for dette fenomenet.

Anonymkode: 02efd...93e

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Hvis damen gjør det for å få bekreftelser hadde jeg også reagert. 

Det kunne stilt seg annerledes hvis damen hadde hatt en reel mulighet til å bygge opp en stor følgermasse på for eksempel instagram. Hvis hun hadde hatt ambisjoner om å bli sponset og det var grunnen til at hun la ut dristige bilder (alle vet at dette gir mange views) så hadde det i alle fall vært bedre.

For å være ærlig så ønsker jeg heller å ha møte en dame som er mer anonym på sosiale medier slik som meg. 

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt jeg ikke liker det. Men hun legger ut posering ilder, bilder der hun danser sexy, bikinibilder osv. Hun sier at jeg er sjalu og at jeg er eiersyk. At det er bare slik damer er, og at jeg ikke kan eie henne bare fordi vi er i et forhold.

Jeg føler det er respektløst ovenfor meg, at hun skal få så mye likes og trenge så mye bekreftelse fra andre menn... 

Hun er ikke verdt å samle på og vil være utro ved første gode anledning. Damer som leter etter oppmerksomhet fra andre menn når de er i et forhold er det noe galt med. Og de er iallefall ikke kjæresteemner. Det store flertall damer som er i forhold holder ikke på slik i min erfaring. Og de som gjør er allerede skilt eller lever turbulente og ulykkelige samliv.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Var det dette du også falt for hos henne? At du trykte likes og gav henne oppmerksomhet fordi hun så bra ut og la ut slike bilder? Hvis ja, så er du dobbelmoralsk. La henne være den hun er, seg selv, slik du falt for henne. Tar du ifra henne det, må hun legge bånd på seg og det er jo ikke henne. Da får du formet henne til den du tror du vil ha, men hun blir ikke lykkelig.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke «bare slik damer er» det er hun det er noe galt med. Du er ikke eiesyk fordi du synes det blir for dumt at hun holder på sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At damer i det hele tatt legger ut sånt, er en ting. Samtidig så har du vel pcen full av utfordrende bilder av andre damer? De er sannsynligvis også noens kjæreste... Just so you know... Men, så er det denne hore/madonnagreia til mannfolk da. "Så lenge det ikke er min kjæreste, mor, søster eller datter, stemmer jeg for utfordrende bilder på nett alle menn kan se på og kose seg med."

Anonymkode: 36898...bf1

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke sånn at "sånn er damer", nei. Hun høres ut som et lite fnask, hun der. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerer på utsagnet hennes om at det er sånn kvinner er.. Hva med alle de andre kvinnene som ikke legger ut slike bilder av seg selv? Kvinner er ikke slik, Ts men damen din er slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Det er ikke «bare slik damer er» det er hun det er noe galt med. Du er ikke eiesyk fordi du synes det blir for dumt at hun holder på sånn.

😂

Anonymkode: d3d4a...f56

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke eie henne eller bestemme hva hun skal gjøre. 

Du bestemmer om dere skal være sammen videre eller ikke. 

Jeg har ALDRI avkledte bilder av meg selv i sosiale medier, selv ikke bikini på stranda, fordi det bare vil tiltrekke kåte og uhøflige menn. Dessverre .Jeg skulle gjerne ha posta treningsbilder, men det funker ikke. 

At det er respektløst overfor kjæresten min om jeg får en gjeng kåte mannfolk etter meg blir sekundært. Jeg ville ikke hatt den type oppmerksomhet som singel, heller.

Anonymkode: 72527...a39

AnonymBruker
Skrevet

Er hun asiatisk? 

Anonymkode: aa0fd...257

Skrevet

Hun har garantert lav selvtillit og trenger mye bekreftelse. Altså dette bunner i egen usikkerhet. Se på det på den måten og ta en saklig prat med henne.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...