AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Vet ikke hvilket begrep jeg skal bruke, men min erfaring er at svært overvektige kvinner også har mer kjøtt på venusberget og veldig ofte har kjøttfulle store ytre kjønnslepper og små indre (innie). Har sett få med små ytre og store indre (outie). Er det sånn? Når det gjelder tynne eller slanke kvinner føler jeg det er en jevn fordeling mellom innie og outie. 🤔 Anonymkode: 368da...0a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Du har veldig mye erfaring? Anonymkode: f1442...972 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Det stemmer ikke her. BMI på 40, men store indre kjønnslepper, og små ytre Anonymkode: 84178...443
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 ts, du har for mye tid. Anonymkode: d05c5...4ee 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Jeg er tynn med innie;) Anonymkode: e4512...36d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er tynn med innie;) Anonymkode: e4512...36d Jeg skrev det i HI. «Når det gjelder tynne eller slanke kvinner føler jeg det er en jevn fordeling mellom innie og outie.» Men har sett få svært overvektige kvinner med outie. Anonymkode: 368da...0a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, DominantHr skrev: Det er mye rart folk bruker tid på. Tja, det er mange rare diskusjoner her på forumet. «Har asiatiske menn liten pikk?» «Er thaidamer trange?» «Har afrikanere stor pikk?» «Er blondiner lette på tråden?» osv So, why not. Anonymkode: 368da...0a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Skrevet 8. mars 2019 Hva med å bare lære seg å forstå at absolutt alle mennesker er forskjellig? Anonymkode: c3c14...cd8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #11 Skrevet 8. mars 2019 Jeg har "outie" og er kraftig overvektig. De ytre kjønnsleppene mine har ikke blitt større eller fyldigere, som du kaller det, etter jeg la på meg. Underlivet mitt ser faktisk likt ut, det er det eneste som har holdt seg godt Anonymkode: 0e40c...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #12 Skrevet 8. mars 2019 Hat vært sammen med to fyldige/tjukke damer. Begge var innie, men du verden så deilige! Anonymkode: 3c13c...182
Ariana807 Skrevet 8. mars 2019 #13 Skrevet 8. mars 2019 Tror ikke man finner noen sammenheng med «vulva-utseende» og vekt. Samme med at skostørrelse ikke kan si noe som helst om penislengden Folk er forskjellige, og alt er avhengig av deres genetiske sammensetning.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #14 Skrevet 8. mars 2019 Det må da være lov å stille spørsmål ved en observasjon man har gjort uten at folk skal lekse opp om det ene og det andre? Vi vet at folk er forskjellige; dere trenger ikke si det. Jeg har gjort hatt samme tanke som deg TS, og tror det er noe i det. Anonymkode: b3aa1...68e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #15 Skrevet 8. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må da være lov å stille spørsmål ved en observasjon man har gjort uten at folk skal lekse opp om det ene og det andre? Vi vet at folk er forskjellige; dere trenger ikke si det. Jeg har gjort hatt samme tanke som deg TS, og tror det er noe i det. Anonymkode: b3aa1...68e Der fikk du sagt det. Det jeg synes er så rart med diskusjoner som dette er at da er det liksom INGEN som kan eller vil relatere til HI. Da skal man på død og liv hevde det motsatte, akkurat som det er flaut eller moralsk feil å si seg enig. Sånne innlegg provoserer visst noe veldig uten at jeg forstår grunnen. Å være tjukk med innie er på ingen måter stygt! Det har jeg aldri hevdet. Det skjer i hver diskusjon om kropp. Som f.eks i tråder om thai-damer er trange så er det alltid kvinner (spesielt) som motsier seg dette. «Thai-damer trange?? Nei de nei, de er vide som låvedører.» (Håpløst 😅) TS. Anonymkode: 368da...0a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #16 Skrevet 8. mars 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hat vært sammen med to fyldige/tjukke damer. Begge var innie, men du verden så deilige! Anonymkode: 3c13c...182 Ja, der ser du 😄 Anonymkode: 368da...0a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #17 Skrevet 8. mars 2019 Hvor går grensa for innie eller outie? Jeg vet ikke hvilken jeg er, ettersom noen ganger synes de indre mens andre ganger ikke. Anonymkode: cd1a7...8ef
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #18 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor går grensa for innie eller outie? Jeg vet ikke hvilken jeg er, ettersom noen ganger synes de indre mens andre ganger ikke. Anonymkode: cd1a7...8ef Kanskje du er en midtre? Anonymkode: 3c13c...182
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #19 Skrevet 8. mars 2019 Jeg er tjukk og har «innie. Men jeg har ikke «innie» fordi de ytre kjønnsleppene mine er så store og kjøttfulle at de dekker de indre pga det liksom. Jeg har veldig små indre kjønnslepper, og ville hatt «innie» uansett vekt. Anonymkode: e11f8...f98
Gjest Peanut Skrevet 8. mars 2019 #20 Skrevet 8. mars 2019 Jeg anser meg ikke som svært overvektig (168 cm og nå 57kg). Har aldri giddet å bry meg om farge og fasong på hverken det ene eller det andre Nå er jeg visstnok plutselig «svært overvektig», «ser ut som et barn der nede» (folk har sagt det og) og «uvanlig» fordi jeg har tykke major labia og små minor labia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå