Gå til innhold

Kvinnedagen. Fikk Womanizer i posten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med kryptisk melding fra posten før det. Kondomeriet delte ut 5000. Morsomt planlagt! (Har ikke glemt hva kvinnedagen virkelig handler om altså).

Har loddebolt. Skal prøve mekke den om til å vare mer enn 30 min. Tar bilder underveis. Legger ut guide her om jeg lykkes. For miljøet og lommeboka og mestringsfølelsens skyld.

Woho!

💃

Anonymkode: 55a56...240

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymkode: a201b...b5c

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Lus, eller? 😯

Anonymkode: ccfad...88d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja for de som ikke fikk det med seg delte Kondomeriet ut 5000(!) womanizer one, men som bare varer i 30 minutter. Det fikk de pepper for pga miljøvern blant annet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for de som ikke fikk det med seg delte Kondomeriet ut 5000(!) womanizer one, men som bare varer i 30 minutter. Det fikk de pepper for pga miljøvern blant annet.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og den pepperen var riktig plassert! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Lus, eller? 😯

Nei, har bare ikke hørt om dette før.

Skrevet

Fikk også en slik i posten! Gleder meg til å prøve 🤪

AnonymBruker
Skrevet

Ja synes også den pepperen var riktig plassert! 

Derfor har jeg åpnet min, laget luke til å skifte batteriet (vanlig lite fjernkontrollbatteri) og prøvekjører den nå for å se om det er en killswitch i den (digital chip som «ødelegger» den etter 30 min).

Men har allerede klart å ordne så man skifter batteri lett, med bare skrujern og kniv og lighter. Og en bit tape for yanke batteriet ut igjen.

Men det er et klokkebattei inni der også, og to chipper. Jeg mistenker at den selvdestruerer. I så fall får guiden inneholde hvordan man omgår det også😉

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Altså man trenger ikke skrujern og kniv og alt det for å skifte batteriet, det blir som på en fjernkontroll. Men for å lage det liksom🙌🏻

Skrevet (endret)

30 minutter holder jo ikke til 1 omgang :( 

Endret av Lisa2400
Skrevet

Bestilte dere den, eller bare fikk dere tilsendt?

Skrevet
1 minutt siden, Lisa2400 skrev:

30 minutter holder jo ikke til 1 omgang :( 

Har du prøvd Womanizer før? :fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS meldte seg på å få en. Fikk en! Er mann til og med, Sorry, men planen var alltid å hacke den og gjøre den evigvarende på en lett måte for alle som fikk den. Flaks!

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS meldte seg på å få en. Fikk en! Er mann til og med, Sorry, men planen var alltid å hacke den og gjøre den evigvarende på en lett måte for alle som fikk den. Flaks!

Har du fått det til?

AnonymBruker
Skrevet

Den stoppet riktig nok etter 30 min, men har fått den til å starte igjen i korte perioder. Det tyder på at klokkebatteriet går tomt. Det driver sansynligvis hastighetskontrollen, så må ut for å finne et nytt slikt batteri, prøve med det. Så ikke kast ennå! Men litt kjipt om det er to batterier som må byttes. Men det henger på greip, for den gikk noe over 30 min. Og den delen som stopper det hele burde kunne forbigås, men så langt har jeg ikke kommet.

Ser for meg den er best i litt rolig tempo...? For man kan koble strømmen direkte på motor, men da ble den nesten som vibrator å regne, og direkte voldsom i forhold😆

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Jeg også fikk en slik i posten. Kan noen kanskje forklare hvordan en kan åpne den og bytte batteri og fjerne de at den stopper etter 30min? 

Anonymkode: 016b3...048

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...