AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Del Skrevet 8. mars 2019 Vi kom inn på temaet og jeg nevnte at jeg har vært medlem av tinder før (ved flere ulike anledninger). Før det var 18 års grense på tinder pleide jeg å sveipe der for å få oppmerksomhet og bli kjent med nye gutter, møtte aldri noen. I tredjeklasse på VGS hadde jeg også tinder en periode, og etterhvert møtte jeg en derfra for første gang. Vi datet i noen måneder, men hadde ikke sex. Det lengste vi gikk var klining og spooning. Etterhvert dumpet jeg han fordi jeg skjønte jeg ikke kom til å bli forelsket. Har ikke hatt tinder etter det, slettet det før jeg møtte denne fyren første gangen. Dette er nå to år siden Kjæresten min mener at jeg har feil moral fordi jeg har vært medlem av tinder, og sa at han er skuffet over meg.. Jeg skjønner ikke dette? Har han rett til det? Anonymkode: b43d8...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Del Skrevet 8. mars 2019 Folk er forskjellig. Men jeg hadde nok sett litt annerledes på dama om hun var aktiv på pule app. Men det er meg da.. Anonymkode: bbfa2...a72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Del Skrevet 8. mars 2019 I alle dager sier bare jeg. Hadde blitt mektig irritert om en potensiell kjæreste hadde vært skuffet over noe sånt. Anonymkode: 4d0de...8bf 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Del Skrevet 8. mars 2019 Rødt flagg at han skal opp på sin moralske høye hest og mene noe om tinder. ALLE er på tinder. Det er ikke bare for folk som er ute etter et ligg Anonymkode: 5bd37...24c 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Del Skrevet 8. mars 2019 Eeeeeh, alle er på tinder. Han har helt klart vært der selv. Anonymkode: 03843...33d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Del Skrevet 8. mars 2019 Da tror jeg ikke kjæresten din egentlig forstår hva Tinder er. Det er ikke ene og alene en sex-app. Anonymkode: 4fa3d...31d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Del Skrevet 8. mars 2019 For meg høres det ut som han er veldig ung og har lite livserfaring. Han tror at han kan vite hvem folk er basert på ting de har gjort, og er i tillegg veldig lite raus. Han har "fasiten" på hva en god person er, fordi han ikke vet hva livet bringer, og hvordan folk løser disse utfordringene. Be han om å vokse opp. Tinder er jo veldig uskyldig. Har aldri hatt det selv, men det har ikke falt meg inn å se ned på de som har hatt det. Tvert i mot har jeg beundret de som orket å styre med dette, bare for å bli skuffet gang på gang. Anonymkode: 01ea5...ea6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Del Skrevet 8. mars 2019 Øh, jeg bruker tinder for å finne meg en kjæreste. Mange andre gjør det samme. Om jeg plutselig skulle bestemme meg for å finne en pulevenn vill jeg brukt tinder da også. Hvem bryr seg liksom🙄 Anonymkode: c971a...49b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #9 Del Skrevet 8. mars 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er forskjellig. Men jeg hadde nok sett litt annerledes på dama om hun var aktiv på pule app. Men det er meg da.. Anonymkode: bbfa2...a72 Var og er jomfru da jeg venter til ekteskap, så vil ikke si at jeg har vært aktiv på en "puleapp". Men det er meg da.. Anonymkode: b43d8...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Del Skrevet 8. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Var og er jomfru da jeg venter til ekteskap, så vil ikke si at jeg har vært aktiv på en "puleapp". Men det er meg da.. Anonymkode: b43d8...73c Når du er så "hellig" at du venter med sex til ekteskapet, så er vel han også en slik moralens vokter. Ikke så rart at Tinder ikke faller i hans smak da. Selv om man jo teoretisk kan være jomfru selv om man har datet noen. Er bare ikke så vanlig. Anonymkode: fcd6d...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #11 Del Skrevet 8. mars 2019 Gud bedre Anonymkode: 9f242...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #12 Del Skrevet 8. mars 2019 Jeg fant mannen min via tinder, dette er nå 5 år siden, og kjenner flere som har funnet sin partneren sin der. Anonymkode: 01f46...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 8. mars 2019 #13 Del Skrevet 8. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min mener at jeg har feil moral fordi jeg har vært medlem av tinder, og sa at han er skuffet over meg.. Jeg skjønner ikke dette? Har han rett til det? Tinder er en tvilsom "app" men om du hadde tanker om å treffe den rett der er det ikke noe galt i det. Det er ikke slik at alle der bare er ute etter sex, noen er ute etter et fast forhold, og mange lykkes med det også. Så han har ikke rett i det på noen måte. Det er hva din intensjon var som er viktig, og det må du bare si helt rent og klart til han. Kan han ikke akseptere dette? Da er det hans problem og ikke ditt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #14 Del Skrevet 8. mars 2019 Tinder er helt stuerent i 2019. Prippen mann. Hilsen Mann Anonymkode: 6eb9a...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #15 Del Skrevet 9. mars 2019 Dere er vel religiøse begge to siden dere vil vente til ekteskap? Uansett vil jeg si, fra en kvinne til en annen, at dette lover ikke bra for framtiden med denne gutten med tanke på å være sjalu og kontrollerende. Hvis du vet med deg selv at du ikke har ligget rundt burde han stole på deg, ikke klage over at du har brukt en uskyldig app. La oss si at dere blir sammen, hva blir det neste han blir "skuffet" over? At du har vært på kafe med en mannlig kollega? Danset med en klassekamerat? Nei, sjalu mannfolk er ikke noe å samle på. Jeg hadde latt han gå så fort som rå'. Anonymkode: ab2cd...fc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puff Skrevet 9. mars 2019 #16 Del Skrevet 9. mars 2019 Det er så dust med folk som blir skuffet over fortiden til folk de blir sammen med. Skal nan bare være nonne eller munk da? Det er ekstra dust å bli skuffet over en så uskyldig fortid som din. Du har min fulle sympati! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 10. mars 2019 #17 Del Skrevet 10. mars 2019 Hvorfor finner du deg i at han mener at du har feil moral og at han er skuffet over deg? Dette handler om hans usikkerhet og den skal han ikke bruke for å nedgradere deg! Du må sette ned benet for sånn kontrollerende oppførsel med en gang, for du fortjener respekt. Det er vel helt vanlig å være på Tinder?? Har ikke vært der selv, men kunne ikke fælt meg inn å dømme en date som har vært der. Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå