AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #21 Skrevet 8. mars 2019 Hadde ikke til første, var ikke et savn men med det jeg vet nå ville jeg skaffet den allerede da. Veldig praktisk, ble positivt overrasket. Kjøp brukt! Anonymkode: 00af8...b9d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #22 Skrevet 8. mars 2019 Vi hadde til førstemann, da vi fikk låne det av en i familien. Baby lå ofte å sov mens vi spiste uansett, så det var ikke så ofte i bruk. Var han våken, var det litt avhengig av om han var fornøyd der han lå eller om han var urolig. Hadde ikke kjøpt det selv den gangen. Nå til nummer to får vi også låne, og jeg ser for meg det vil bli mer brukt denne gangen, når vi setter oss hele familien rundt bordet.. Anonymkode: 13978...09a
Gjest NotYou Skrevet 8. mars 2019 #23 Skrevet 8. mars 2019 Ja! Så praktisk å ha baby som en del av familien rundt bordet
Aryamili Skrevet 8. mars 2019 #24 Skrevet 8. mars 2019 Jeg har brukt det masse, kjøpte brukt. Både så mini kan se på mens jeg lager mat, men også så han kan sitte sammen med oss når vi spiser, hvis han er i humør til det 😊
Catnip Skrevet 8. mars 2019 #26 Skrevet 8. mars 2019 Vi kjøpte ikke først, men innså etterhvert at det var så praktisk å ha ham sammen med oss når vi spiste. Er nok sant at man får spist mer varm mat når man har det setet😅 Han er 5 måneder og sitter der enda, får litt grøt og greier mens han sitter der. Vi låner setet til fetteren hans, som er 5 måneder eldre og hadde sluttet å bruke det da vi fikk låne det. Kommer til å kjøpe det fra begynnelsen av med nestemann!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #27 Skrevet 9. mars 2019 19 hours ago, Mhairi said: Definitivt! Har hatt mye glede av det og skulle ønske vi tok det i bruk tidligere. Kjempefint å ha lillemann sammen med oss når vi spiser middag etc. Har faktisk pakket det vekk i dag, baby er 7 mnd. Såpass lenge? Hvor stor er barnet ditt? Her er hun 3 mnd og jeg lurer på om det begynner å bli litt lite. Med storebror måtte vi bytte ved 5 mnd. Anonymkode: 3e40d...160
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #28 Skrevet 9. mars 2019 Med nr 1 klarte vi oss uten, men med nr 2 og 3 føles det veldig greit å ha det. Baby liker å kikke på søsknene når vi sitter å spiser middag etc. Og når baby begynner med fast føde er det supert om de ikke kan sitte oppreist enda. Vippestolen blir fort stress å mate i da den vipper opp og ned, mate i gulvhøyde, blir skitten osv. Anonymkode: aab51...b41
Mhairi Skrevet 9. mars 2019 #29 Skrevet 9. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Såpass lenge? Hvor stor er barnet ditt? Her er hun 3 mnd og jeg lurer på om det begynner å bli litt lite. Med storebror måtte vi bytte ved 5 mnd. Anonymkode: 3e40d...160 Er over 70 cm i alle fall. Begynte å bli litt lite, men var litt treg med å få tak i baby set. Problemet ble ikke str, men at baby ville sitte oppreist.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #30 Skrevet 9. mars 2019 Nr 1 satte fint i den og sovet også. Nr 2 nektet flesteparten av gangene vi prøvde så vi ble flink til å spise med en hånd og holde babyen med den andre. Jeg synes det er kjekt å ha men kjøp brukt Anonymkode: 24c25...df6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #31 Skrevet 9. mars 2019 Må presisere at vi ikke lot førstemann sove i stolen. Men hun klarte å duppe av i den mens vi spiste! Anonymkode: 24c25...df6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #32 Skrevet 10. mars 2019 12 hours ago, Mhairi said: Er over 70 cm i alle fall. Begynte å bli litt lite, men var litt treg med å få tak i baby set. Problemet ble ikke str, men at baby ville sitte oppreist. Her var han så rund at vi ikke fikk festet over skuldrene, så da han ville sitte opp ble det farlig:( Så måtte bytte ved 5 mnd Anonymkode: 3e40d...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå