Gå til innhold

Stokke newborn set til tripp trapp? Ja eller nei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tripp trapp stol, men noe usikker på om vi skal kjøpe newborn set.. Unødvendig kjøp eller ikke for deg?

Anonymkode: e873b...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Man klarer seg jo uten, men vet mange synes det er veldig praktisk 

Anonymkode: 983be...286

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de liker ikke å være alene, mens vi andre spiser

Anonymkode: 9de26...cf4

• Liker 3
Gjest Albbas
Skrevet

Hadde ikke, og savnet ikke, til første. Nå med nr to har vi kjøpt siden vi ønsker flere ledige hender til storebror. Kjøpte brukt. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja :)

Anonymkode: 9b882...33b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til nr én følte jeg ikke vi hadde behov for det, men nå når vi blir fire er det koselig å ha lillemann ved bordet mens vi og eldstemann spiser f.eks. 

Anonymkode: beb36...070

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi har vært veldig fornøyde p

Endret av Potatopotato
Skrevet

Det auker sannsynet for at begge foreldra kan ete middagen medan den er varm 😉

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke ha den, da vi ikke trenger den. Har aldri trengt den heller :) 

Anonymkode: b6236...969

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler! Men de er robuste, kjøp brukt! 

Anonymkode: 3fb4f...3c0

• Liker 7
Skrevet

Hadde ikke til førstemann, men kjøpte brukt nå når vi venter nummer to. Tenker det blir enklere å få spist samtidig, hele familien rundt bordet :)

Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Hadde det ikke til nr 1, da spiste jeg og mannen omtrent aldri sammen fordi en måtte ta babyen. Nå med nr 2 har vi hatt det og mini digget det og vi har hatt så mange koselige måltider sammen alle 4. Superpraktisk også når man skal rydde kjøkken :) vi kjøpte brukt til 400 kr, brukte det i 7 mnd og solgte videre for 300. Setet var like fint og det var ikke store verditapet.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er supert, får spise de fleste middagene samlet som familie 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de liker ikke å være alene, mens vi andre spiser

Anonymkode: 9de26...cf4

Nå er det bare jeg og samboer så vi spiser oftest ved stuen og ser tv samtidig. Noe som ikke vil skje når barnet begynner å spise fast føde. Så regner med vi fortsetter med det til barnet blir såpass stor 😅

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, TidaFlyr skrev:

Hadde ikke til førstemann, men kjøpte brukt nå når vi venter nummer to. Tenker det blir enklere å få spist samtidig, hele familien rundt bordet :)

Ja det kan jeg se for meg blir mer praktisk når man har flere barn ☺️

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden søsteren min hele tiden måtte springe fra bordet på grunn av misfornøyd baby har vi funnet ut at vi skal teste det med vår første 😅 Da kan han jo se oss mens vi spiser og så gleder jeg meg til å få litt "familiefølelsen" rundt bordet etter å ha bare vært meg å samboer i 10 år.. Den gamle versjonen får man jo ganske rimelig, og kjøper man brukt er det jo enda rimeligere. 

Anonymkode: 729e4...848

Skrevet

Av ting som er i kategorien "ikke strengt nødvendig", er babysetet til Tripp Trapp det beste jeg kjøpte da sønnen var baby. Anbefaler det sterkt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Syns den er veldig bra, men hadde ikke giddet å kjøpt ny. Masse brukt og bra på finn

Anonymkode: b9ed6...afa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi trengte det med nr 1, ikke så mye med nr 2.

Anonymkode: 3e40d...160

Skrevet

Definitivt! Har hatt mye glede av det og skulle ønske vi tok det i bruk tidligere. Kjempefint å ha lillemann sammen med oss når vi spiser middag etc. Har faktisk pakket det vekk i dag, baby er 7 mnd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...