rutti Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Syns det er vanskelig. Holder på lage vår nå, må få lagt den ut snart. Hvor legger dere ut? Og iokke minst, hva er det dere ønsker dere? Får jeg se?
ikka2011 Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Vi har laget egen internett side. Hvor vi legger inn ønskene våre. Er litt i det små enda men det kommer mer. Og så skal vi legge ut på Til Bords. Den største kjeden me service og kjøkken utstyr her jeg bor....
tommeline Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Vi har lagt ut liste på Christiania Glasmagasin. Vi prioriterte å ønske oss hverdagsservise, for det er det vi trenger mest. Og stålbestikk. Pluss enkelte andre gjenstander som vi kunne tenke oss. Prøvde å ikke sette opp for lang liste, sånn at vi har sjanse til å få fullstendig servise. Vi har i tilegg oppgitt hvilke type sølv vi ønsker oss, men har ikke lagt ut noen liste på det.
ikka2011 Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Vi har laget egen internett side. Hvor vi legger inn ønskene våre. Er litt i det små enda men det kommer mer. Og så skal vi legge ut på Til Bords. Den største kjeden me service og kjøkken utstyr her jeg bor....
Calla Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 Vi kommer til å gi svigermor en liste..så kan folk spørre henne. I tillegg skal vi legge ut liste på Galtung Interiør. Her er noen ting vi ønsker oss: -Regntøy/turtøy til begge -brettspill -kaffemaskin -hagemøbler -reisegavekort -abb. på blader Kjøkkenutstyr og servise har vi nok av.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå