Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det kun desember eller flere?

Anonymkode: 7350b...d4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig ønsker et barn velkommen når som helst.. men hvis jeg kunne valgt ville nok økonomien spilt en stor rolle. Ville nok unngått måneder som kan føre til langvarig ulønnet permisjon før barnehagestart. Da tenker jeg desember-februar kanskje? Får barn i mai nå (helt tilfeldig selvfølgelig) og med ferie og litt triksing ender jeg opp med 6 uker ulønnet permisjon. Da får også jeg og far 3 uker ferie sammen på slutten før barnehagestartbi august. Tror ikke jeg ville hatt så mye mer enn 3 måneder ulønnet permisjon.

Anonymkode: a49e3...c6d

AnonymBruker
Skrevet

Har to sommerbarn fra tidligere. Siste ble født i desember, og det var jo jæskla herk! For kaldt, fullt av snø og glatt til å trille, en baby som ble innlagt på isolat med rs-virus, sykt mye tøy hele tida. Og så barnehageplassen da.. Fikk heldigvis tlf fra bhg-eier om at barnet mitt kunne begynne i januar så lenge vi betalte fra midten av desember. Men stressa mye med det frem til vi fikk den beskjeden. 

Anonymkode: 70f6d...564

Skrevet

Jeg vil gjerne ha barn på senhøsten slik at de ikke ligger for langt foran når de starter på skolen. Vil helst unngå sommerferien for å lette bursdagsfeiring. Men ingenting som er helt krise.

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg❤️

AnonymBruker
Skrevet

Har ett barn født i desember (ikke planlagt i forhold til årstidet barnet skulle bli født) og jeg ville definitivt ikke valgt desember fordi barnet vil bli yngst i klassen sin og kanskje umoden til å følge med i timene. Har en gutt født i desember så det blir spennende å se hvordan han takler skolen det første året. Jeg ville valgt januar-mars om man kunne velge måneden barnet skulle bli født.

Anonymkode: 7be6a...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...