AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Neon som kan anbefale en bra deodorant som tar bort svettelukt? Anonymkode: d6e84...a8d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Vichy fra apoteket. Min og mine venners favoritt. Hvis du trenger noe sterkere så er stop 24 et bra alternativ. Anonymkode: 24a32...3b2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Bruker Biotherm sin deodorant, den med lyseblå kort. Eneste som fungerer for meg. Anonymkode: 1ed5d...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Det aller beste er å la være å bruke deo. La kroppen venne seg av med det og opplev at lukten etterhvert blir borte. Anonymkode: 38884...35f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Har forsøkt alt: Yerka- svir og skaper hudirritasjoner. Stop24- mye alkohol, funker men fjerner ikke svette fullstendig. Naturlige deodoranter- funker ikke. DET ENESTE SOM FAKTISK FUNGERER ER Mitchum deodorant. Fås kjøpt på nettet. Den er helt fantastisk og fjerner både svette og lukt uten å irritere. Anbefales for alle. Det beste er at den er billig. Anonymkode: 8e00c...183
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Det aller beste er å la være å bruke deo. La kroppen venne seg av med det og opplev at lukten etterhvert blir borte. Anonymkode: 38884...35f Jeg tror du mener såpe. Slutter man å bruke såpe vil bakteriebalansen stabilisere seg. Vask med vann, men bruk antiperspirant, så vil man etterhvert ikke får den karateristiske stramme lukten. Med mindre man sliter med angsvette da, den lukten klarer man ikke skjule samme hva man gjør. Anonymkode: 2fb5a...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå