AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Skulle ønske jeg var midt på treet, men er dessverre litt under. 😢 Anonymkode: 19604...d1b
WonderWomaan Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg var midt på treet, men er dessverre litt under. 😢 Anonymkode: 19604...d1b Hva mener du med det?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, WonderWomaan skrev: Hva mener du med det? Er bare 174 høy. Og de penisen kun 13. 😳 Anonymkode: 19604...d1b
WonderWomaan Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Vel, få opp selvtilliten og la andre sider skinne. Når det kommer til størrelsen får du bare være flink på andre måter i tillegg slik at størrelsen ikke vil ha noe å si. Finnes en god del menn som ikke har de lengste, men kan utføre både det ene og andre i senga som får det til å bli hett. 😄
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 7 minutter siden, EvaLena skrev: Sier hvem? Føler det bare. 😕 Anonymkode: 19604...d1b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, WonderWomaan skrev: Vel, få opp selvtilliten og la andre sider skinne. Når det kommer til størrelsen får du bare være flink på andre måter i tillegg slik at størrelsen ikke vil ha noe å si. Finnes en god del menn som ikke har de lengste, men kan utføre både det ene og andre i senga som får det til å bli hett. 😄 Takk for trøst og råd. Håper du snakker av erfaring? 😵 Anonymkode: 19604...d1b
WonderWomaan Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for trøst og råd. Håper du snakker av erfaring? 😵 Anonymkode: 19604...d1b Snakker av erfaring. Har tidligere møtt en mann, før min nåverende, men med en liten penis, din er stor i forhold, men han kunne en god del annet som gjorde senge aktiviteten spennende. Måten han brukte hendene, kroppspråket, selvtilliten, glimtet i øyet...ja, det gjorde at størrelsen virkelig ikke spilte all verdens. Lær deg noen tips og triks. Søk , les og lær og prøv det ut. Men ikke unnskyld deg med at den er liten eller noe sånt vas når du er i gang med ei dame/mann (hva enn du foretrekker ) Har også møtt tidligere bekjente (damer), og to av dem sa at noen menn trenger ikke ha stor penis så lenge de klarer å gjøre opplevelsen i senga spennende. Noen menn tror jo at 1 minutt med forspill holder og så er det rett på med stor penis inn i fitta i 20 minutter og thats it. Joda, finnes dem som liker det også, men mange damer liker så mye mer! 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #9 Skrevet 8. mars 2019 23 minutter siden, WonderWomaan skrev: Snakker av erfaring. Har tidligere møtt en mann, før min nåverende, men med en liten penis, din er stor i forhold, men han kunne en god del annet som gjorde senge aktiviteten spennende. Måten han brukte hendene, kroppspråket, selvtilliten, glimtet i øyet...ja, det gjorde at størrelsen virkelig ikke spilte all verdens. Lær deg noen tips og triks. Søk , les og lær og prøv det ut. Men ikke unnskyld deg med at den er liten eller noe sånt vas når du er i gang med ei dame/mann (hva enn du foretrekker ) Har også møtt tidligere bekjente (damer), og to av dem sa at noen menn trenger ikke ha stor penis så lenge de klarer å gjøre opplevelsen i senga spennende. Noen menn tror jo at 1 minutt med forspill holder og så er det rett på med stor penis inn i fitta i 20 minutter og thats it. Joda, finnes dem som liker det også, men mange damer liker så mye mer! Dette støtter jeg helt opp. Min egen erfaring er at han med skikkelig liten penis er den som har tilfredsstilt meg best. Han er absolutt den bedre jeg har hatt sex med og vi holder på ennå. Anonymkode: 08a10...881 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Skrevet 8. mars 2019 Er det deg nå igjen?? Kanskje du ville funnet noen om du bare logget av kg? Anonymkode: 30019...553
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #11 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det deg nå igjen?? Kanskje du ville funnet noen om du bare logget av kg? Anonymkode: 30019...553 Hvem mener du? Anonymkode: 19604...d1b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #12 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, WonderWomaan skrev: Snakker av erfaring. Har tidligere møtt en mann, før min nåverende, men med en liten penis, din er stor i forhold, men han kunne en god del annet som gjorde senge aktiviteten spennende. Måten han brukte hendene, kroppspråket, selvtilliten, glimtet i øyet...ja, det gjorde at størrelsen virkelig ikke spilte all verdens. Lær deg noen tips og triks. Søk , les og lær og prøv det ut. Men ikke unnskyld deg med at den er liten eller noe sånt vas når du er i gang med ei dame/mann (hva enn du foretrekker ) Har også møtt tidligere bekjente (damer), og to av dem sa at noen menn trenger ikke ha stor penis så lenge de klarer å gjøre opplevelsen i senga spennende. Noen menn tror jo at 1 minutt med forspill holder og så er det rett på med stor penis inn i fitta i 20 minutter og thats it. Joda, finnes dem som liker det også, men mange damer liker så mye mer! Fra Ts: Takk for beroligende svar! Styrker selvtillitten å høre sånt! Anonymkode: 19604...d1b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #13 Skrevet 8. mars 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler det bare. 😕 Anonymkode: 19604...d1b Det er forskjell på å føle og å tenke. Du tenker at du er midt på treet. Følelser er kroppslige reaksjoner, f.eks sint, trist, glad, redd. Man kan ikke føle at man er midt på treet. Dette er en tanke du har, og du får sikkert følelsen av å være trist av den tanken. For å lette på trykket kan du reagere motsatt av hva disse automatiske tankene sier. Hver gang du tenker du ikke er god nok, se deg i speilet og smil, gi tommel opp, blunk flørtende, hva enn du vil. Dagdrøm om din fremtidige kone og hvilke romantiske ting du vil gjøre for henne. Hilsen dame med eks-samboer på 173 og 12cm penis. Han var en god mann. Anonymkode: 27b02...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #14 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på å føle og å tenke. Du tenker at du er midt på treet. Følelser er kroppslige reaksjoner, f.eks sint, trist, glad, redd. Man kan ikke føle at man er midt på treet. Dette er en tanke du har, og du får sikkert følelsen av å være trist av den tanken. For å lette på trykket kan du reagere motsatt av hva disse automatiske tankene sier. Hver gang du tenker du ikke er god nok, se deg i speilet og smil, gi tommel opp, blunk flørtende, hva enn du vil. Dagdrøm om din fremtidige kone og hvilke romantiske ting du vil gjøre for henne. Hilsen dame med eks-samboer på 173 og 12cm penis. Han var en god mann. Anonymkode: 27b02...a9d Tusen takk for svar! Ble plutselig optimist. Følge meg nesten Midt på treet. 😇 Anonymkode: 19604...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå