Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På 9.3.2019 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Takk! Jeg handler stortsett på kiwi da jeg har trumfkort. Eller på meny hvis de har 10,- kr marked et par ganger i året. Jeg endte faktiskt med å handle; 3 kneip til 27,-, (har lagt 2/3 pluss et 1/2 brød i fryseren. Jeg kjøpte first price syltetøy til 19,- en 18 pac med egg rundt 35,- tror jeg. Også kjøpte jeg en blomkål, en pose gulrøtter, og en løk. Det kom på 115,- hadde heldigvis noen flasker å pante. 

Anonymkode: cc1d6...321

Har du sjekket trumfkontoen din? Du har jo antagelig noen kr stående der siden du handler på Kiwi og bruker trumfkort. Å ta trumfutbytte går relativt enkelt trumf.no og overføringa går ofte veldig raskt selv om det står at det kan ta noen dager. Du vet kanskje om dette allerede, men om ikke kan det jo være at du kan få deg en hyggelig overraskelse. Selv 50 kr kan jo føles som luksus med de kronene du har å klare deg med. Huff, det virker kjempetøft å klare seg på så lite på 10 dager, men det virker som du er løsningsorientert og løser det greitt. Er sikkert en veldig interessant erfaring da å leve på så lite for en kort periode.

Endret av missmcbeal
  • Liker 3
Skrevet

Du skriver "liten by", så antar denne lille byen kan ha innvandrerbutikk? billige grønnsaker (sammenlign gjerne med de andre butikkene du bruker), samt billig ris, nudler og pasta. Linser, couscous, bønner og hermetiske grønnsaker er også veldig billig på slike butikker. Jeg handlet sist gang to hele bæreposer med grønnsaker for kr 70 (kål, kålrabi, poteter, søtpotet, purre, gulrøtter, pastinakk og selerirot) Laget grønnsakssuppe til 15 pers av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...