Gå til innhold

Forum for menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke forum finnes for menn? Og hvorfor befinner ikke dere menn dere der istedenfor? 

Anonymkode: f1a71...35a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke forum finnes for menn? Og hvorfor befinner ikke dere menn dere der istedenfor? 

De fleste slike sider som Kvinneguiden, men for menn finnes det på Facebook. Dessverre har en del menn intet annet å snakke om enn sex, fyll og rasisme. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da et voldsomt gnål om at menn er uønsket her inne da..om det plager deg kan du vel finne deg en annen plass å være eller logge ut? :)

Anonymkode: 02e2f...39a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

;) 

Anonymkode: 2e768...963

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da et voldsomt gnål om at menn er uønsket her inne da..om det plager deg kan du vel finne deg en annen plass å være eller logge ut? :)

Anonymkode: 02e2f...39a

Du tolket det uten videre som uønsket, og svarte ikke på spørsmålet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forum for kun menn? Aldri hørt om.

Anonymkode: 55f14...3c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må i så fall være Bartetrimmerforum :tronderbart:

Anonymkode: 55f14...3c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden! :nisse:    

Anonymkode: 2075d...731

• Liker 2
Skrevet

askmen på reddit er ganske lignende, men ikke Norsk.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, 007_008_007 skrev:

De fleste slike sider som Kvinneguiden, men for menn finnes det på Facebook. Dessverre har en del menn intet annet å snakke om enn sex, fyll og rasisme. 

Du glemte å ta med alle utsagnene dems kun for å tøffe seg hverandre, Mannegruppa Otta er et perfekt eksempel på det 🙄

Anonymkode: b985e...deb

AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn får ikke ha noe i fred uansett, nå får dere smake deres egen medisin.

Hvorfor er det slik at straks menn gjør noe bra i en idrett begynner mange og spør etter "hvor er jentene?" "hva kan vi gjøre for at jenter også skal være med?" Som i fotball og sjakk for eksempel. Menn får aldri ha noe i fred, alltid skal jenter dyrkes fram til å bli som gutter. Eneste vi menn får ha i fred er barteforum, men med den store innvandringen fra fremmedkulturelle med sterk hårvekst, vil vel snart kvinner også invadere slike forumer.

Anonymkode: 30a70...726

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi menn får ikke ha noe i fred uansett, nå får dere smake deres egen medisin.

Hvorfor er det slik at straks menn gjør noe bra i en idrett begynner mange og spør etter "hvor er jentene?" "hva kan vi gjøre for at jenter også skal være med?" Som i fotball og sjakk for eksempel. Menn får aldri ha noe i fred, alltid skal jenter dyrkes fram til å bli som gutter. Eneste vi menn får ha i fred er barteforum, men med den store innvandringen fra fremmedkulturelle med sterk hårvekst, vil vel snart kvinner også invadere slike forumer.

Og så risikerer man å bli stemplet som en "kvinnehater" i alle fall her på Kvinneguiden...      

Anonymkode: 2075d...731

AnonymBruker
Skrevet

De har diskusjon.no og vg debatt.

Det er greit å ha menn her, men jeg begynner å bli så innmari lei alle kjønnsdiskusjonene og at det flyter over av hatefulle innlegg.

Det var faktisk bedre før det kom så mange menn hit. Dette forumet har faktisk forandret mitt syn på menn til det verre og det er etter å ha lest hva menn skriver..Det er ikke noe koselig lenger og det er bare masse drittinnlegg om at vi kvinner er ditt og datt. Sjeldent noe hyggelig å se.

Om en kvinne skriver sin erfaring etter å ha blitt voldtatt,utvikles det til en tråd som handler om kvinner som lyver.

Om en kvinne skriver ut sin frustrasjon om noe så er det som regel velmente råd fra kvinner imens mennene skriver "Det er fordi du er stygg" "Du er en sjalu bitch" osv.

Legges det ut spørsmål om vekt og vektnedgang så kommer det masse innlegg om at damer ikke skal veie mer enn 60 kg.

Jeg har blitt drittlei.

Anonymkode: 50160...742

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi et perfekt eksempel.

TS lurer på om det finnes manneforum og hvorfor folk ikke er der. Istedenfor å svare at "jeg vil lære" eller "Det er mer futt her inne"osv så kommer en jævla rant...

• Liker 7
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit å ha menn her, men jeg begynner å bli så innmari lei alle kjønnsdiskusjonene og at det flyter over av hatefulle innlegg.

Det var faktisk bedre før det kom så mange menn hit. Dette forumet har faktisk forandret mitt syn på menn til det verre og det er etter å ha lest hva menn skriver..Det er ikke noe koselig lenger og det er bare masse drittinnlegg om at vi kvinner er ditt og datt. Sjeldent noe hyggelig å se.

Om en kvinne skriver sin erfaring etter å ha blitt voldtatt,utvikles det til en tråd som handler om kvinner som lyver.

Om en kvinne skriver ut sin frustrasjon om noe så er det som regel velmente råd fra kvinner imens mennene skriver "Det er fordi du er stygg" "Du er en sjalu bitch" osv.

Legges det ut spørsmål om vekt og vektnedgang så kommer det masse innlegg om at damer ikke skal veie mer enn 60 kg.

Jeg har blitt drittlei.

Tror nok at det er flest menn på Vgdebatt ja. Diskusjon.no har jeg lite erfaring med. Er litt her og der.

Men, helt riktig at det fins drittsekker her inne. Av menn. Men ærlig talt så går det begge veier. Har sett det utallige ganger. Om en mann skriver noe negativt om vekt eller annet, så kommer kvinnene på rappen og spyr ut eder og galle om små peniser osv osv osv. Så istedenfor å ignorere han som vil provosere, eller gjør det "ufrivillig", så hiver kvinner seg på og skriver verre og verre ting mot Ts eller menn generellt. Bare legg merke til det. Mulig angrep er beste forsvar, men det blir så hinsides patetiske og dårlige tråder av det. Sånn at en bare sitter sånn: 😫

Så om en er først til å kaste, eller den neste er ganske uvesentlig. Du kan ikke skylde på at du blir provosert, for ens handling er kun ens egen likevel.

For ordens skyld, jeg er kvinne. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2019 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt drittlei.

Signerer. Før var jeg aktiv her, men orker ikke mer.

Anonymkode: aa3a6...57d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 7ad21...8b3

Skrevet

Det finnes andre forum, som diskusjon.no, men kvinneguiden tiltrekker seg nok større trafikk ved å ha et mye løsere regelverk, og fremstår som et mer "free for all" forum. Terskelen er dermed lavere for å delta i diskusjoner her noe som nok gir økt trafikk av begge kjønn. 

Skrevet

Bl.a. Kvinneguiden. 

AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2019 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt drittlei.

Det virker som det ikke er så mange hyggelige menn her inne, ikke så mange som vil kvinner generelt vel. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...