Gå til innhold

Tilfeldig sex med gutter med annen opprinnelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo!

Hvor ofte tenner dere på gutter med annen opprinnelse? 

Ønsker dere bare gutter med samme etnisitet som dere(norsk) eller faller dere for/blir tent av eksotiske gutter?

Anonymkode: d38bb...dcc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte østasiater er til å spise opp, for de er så pene.

Anonymkode: 6e9b4...8d4

• Liker 3
Skrevet

Ønsker bare sex med MENN som er hvite. Tenner ikke på "eksotiske MENN".. Gutter er jeg for gammel til :P

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Jolene skrev:

Ønsker bare sex med MENN som er hvite. Tenner ikke på "eksotiske MENN".. Gutter er jeg for gammel til :P

Bombe 

Anonymkode: dcd90...90f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt flotte menn fra alle verdensdeler. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt flotte menn fra alle verdensdeler. 

Ts spør om gutter. Ikke menn.

Anonymkode: 7a3aa...315

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts spør om gutter. Ikke menn.

Anonymkode: 7a3aa...315

Samme kjønn vel?

AnonymBruker
Skrevet

Det skal være menn selvfølgelig. Nå er jeg bare 20, så er vandt til å si gutter 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun vært sammen med utenlandske de siste 20 årene. Men tilfeldig sex har jeg ikke nei. Har vært langvarige faste forhold. 

Anonymkode: 4487b...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tiltrukkes så og si kun av "eksotiske" kvinner. Asia, latin-amerika, afrika, midt-østen.

Det er bare min preferanse. Til tross for 15-20 partnere, har jeg aldri hatt sex med en kvinne med samme etnisitet som meg selv (hvit).

Anonymkode: 46633...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tiltrukkes så og si kun av "eksotiske" kvinner. Asia, latin-amerika, afrika, midt-østen.

Det er bare min preferanse. Til tross for 15-20 partnere, har jeg aldri hatt sex med en kvinne med samme etnisitet som meg selv (hvit).

Hvorfor? 

Anonymkode: 504cd...03b

Skrevet

Har det noe som helst å si hvis ikke du har tenkt til å formere deg med de? 

Og, har det uansett noe som helst å si hvis du skulle ønske å formere deg med de?

Hmm... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig det samme her, bortsett fra at jeg er kvinne og det gjelder menn.

Vet ikke hvorfor det er slik. Men jeg tenner bare ikke på hvite menn (er selv hvit).

Anonymkode: 20666...ab2

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvorfor det er slik. Men jeg tenner bare ikke på hvite menn (er selv hvit).

Kanskje dere er meant to be, bare at dere ikke har møtt hverandre ennå 😄

Anonymkode: 9a726...f18

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo!

Hvor ofte tenner dere på gutter med annen opprinnelse? 

Ønsker dere bare gutter med samme etnisitet som dere(norsk) eller faller dere for/blir tent av eksotiske gutter?

Hvis dere  vurderer sex med fremmedkulturelle (og norskulturelle for den saks skyld) så bør dere finne ut om det innebærer å si fra seg kontroll over seg selv, og isåfall om det  er verdt det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 21 og tenner aldeles ikke på menn med skandinavisk utseende som meg selv. Finner overhode ingenting attraktivt med dem. Selv har jeg hatt to kjærester med mørkere trekk (Midtøsten og latino) og kjæresten min nå har også det. Jeg merket i den perioden jeg hadde tinder at jeg aldri swipet ja på noen med nordisk utseende. Faller ikke i smak hos meg.

Anonymkode: e445d...820

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne 21 og tenner aldeles ikke på menn med skandinavisk utseende som meg selv. Finner overhode ingenting attraktivt med dem. Selv har jeg hatt to kjærester med mørkere trekk (Midtøsten og latino) og kjæresten min nå har også det. Jeg merket i den perioden jeg hadde tinder at jeg aldri swipet ja på noen med nordisk utseende. Faller ikke i smak hos meg.

Anonymkode: e445d...820

Reis til Gambia! 

Anonymkode: d17ee...819

• Liker 2
Skrevet

Ja takk, alle deler. 

Mannfolk er deilige ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Jeg har hatt en hvit partner. Men jeg tiltrekkes kun afrikanere

Anonymkode: d0020...7a3

AnonymBruker
Skrevet

Som hvit kvinne bør du bare gå etter mørkere menn. Bare se på Kardashians. Det er fremtiden❤

Anonymkode: 8abc7...cab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...